Mama van Jawad

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Vanavond geslachtsbepaling 14 weken! #10219092 Quote

Ik had mijn geslachtsbepaling gedaan met 15+1 gedaan en daar kwam uit dat het een jongetje wordt 😍 inmiddels 39+3 dagen en het is nog steeds een jongetje haha 

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschapsvitamines #10218720 Quote

Ik ben zelf toen ik net hoorde dat ik zwanger was begonnen met zwangerschapsvitamines met foliumzuur en dat heb ik ingenomen de eerste 14 weken daarna ben ik gestopt 

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Namen stress!! 38 wk #10218277 Quote

Herkenbaar!! 😜. We hebben 7 namen en we weten nog steeds niet welke we willen gaan doen. We vinden ze allemaal goed, maar helaas kan er maar 1tje winnen. 

Wij hebben nu 7 namen en een week heeft 7 dagen dus hebben we per dag een naam staan. 

Zola vind ik persoonlijk mooier 😌

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger #10218071 Quote

Ik begrijp je angst heel goed!! Heb zelf nooit een miskraam gehad maar wel altijd een grote kinderwens, waardoor ik gestresst was dat alles fout zou gaan. Ik had bij 6 weken een echo bij 9 weken en bij 12 weken en bij 15 weken en toen pas 20 weken weer en de laatste kreeg ik bij 33 weken (groeiecho) en nu inmiddels 39 weken. Gewoon vragen voor extra echos en daar zouden hun geen probleem van maken. Zij willen dat jij je ook goed voelt. Stress vooral niet te veel is ook niet goed pak je rust en blijf positief. 

Ik wens je succes met de zwangerschap en mogen we hopen dat je er van mag genieten 

Welkom in ons mooie nijmegen. Ik woon in de gemeente berg en dal.. tegen Nijmegen aan. Ben zelf 29 en ons zoontje is nu 2,5 weken oud

Dankjewell heb er geen spijt van dat ik hier naar toe ben verhuisd ☺️. Gefeliciteerd met de geboorte, ik ben zelf 22 en morgen 39 weken dus hij kan elk moment komen 😍

Hallo ik ben Annabel en op dit moment 18 weken zwanger en woon in Nijmegen. Ook ik kom er niet oorspronkelijk vandaan en zou wat nieuwe contacten met andere mama’s leuk vinden. Ik kom oorspronkelijk uit de randstand en woon hier nu een jaar.

Hee Annabel, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap 😁. Weet je al wat het wordt of dat nog niet? Hoe oud ben je. Misschien dat we samen in contact kunnen komen en ervaringen kunnen delen. Ben nu niet meer 36 weken zwanger haha ben morgen alweer 39 weken dus hij kan elk moment komen. 

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Bang voor de bevalling. #10217277 Quote

Dank je wel voor je snelle reactie! Ik zou willen dat ik er zo nuchter in stond. En ik weet er zijn zoveel bevalling per dag dus waarom zou het mij niet lukken? De verloskundige weten van mijn angststoornis af en geven ook aan dat ze mij door de bevalling slepen, en mijn partner natuurlijk ook. Ik ga mijn best doen om de knop om te zetten! Bedankt voor je tips en jij natuurlijk ook succes met de laatste loodjes.

Verloskundige zijn daar inderdaad voor, zij slepen jou er zeker wel door heen en weten precies wat je moeten doen om jou zo rustig mogelijk de bevalling te doorstaan. Zoals je zegt er zijn genoeg bevallingen elke dag en hun doen het ook! Dus jij kan dit ook 💪🏼.

dankjewel, ik zit me erg te verrheugen op de bevalling kan niet wachten om me kleine man te zien 🥰

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Bang voor de bevalling. #10217270 Quote

Zelf ben ik ook 38+4 dagen zwanger van mijn eerste kindje. Zelf ben ik niet bang voor de bevalling ik sta er heel nuchter in en laat me ook zeker niet bang maken door verhalen. ieder mensen is anders. 

1. Je moet vertrouwen in jezelf hebben

2. Als je echt heel veel pijn hebt, vraag om pijnmedicatie

3. Steun van partner kan heel veel doen ( wetterschappelijk bewezen ) 

4. Vooral niet stressen, want dan gaat de bevalling heel lang duren. 

5. Wanneer je in de ontsluitingsfase zit vooral niet te veel aan de weeen en pijn denken ( ga lekker filmpje kijken, stukje wandelen en relax bank hangen zet je hoofd op nul ) (advies van mijn verloskundige)

6. Pak voldoende rust en laat je niet gek maken door andere. 

7. Natuurlijk de belangrijkste: praat erover met je partner of verloskundige.

ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik wens je heel veel succes en sterkte en mag het makkelijk verlopen ( natuurlijk een bevalling is niet niks, maar je kunt het!!) ik heb er alle vertrouwen in dat je het kan!! 💪🏼 stay positive