Mama van Jawad

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger met PCOS #10192191 Quote

Hee, je bent niet de enigste. Ik had altijd al een kinderwens vanaf jong al. Ik ging lang huisarts omdat mijn menstratie regelmatig uit bleef kon zelfs een half jaar duren tot ik weer ging menstrueren. Na afspraak met huisarts kwam ze er achter dat ik ook PCOS had, waardoor mijn menstratie dus uit bleef. Na onderzoeken in ziekenhuis kwamen hun ook op een conclusie dat ik alleen met hulp vanuit ziekenhuis zwanger kon worden. Toen die tijd was ik 20 toen ik hoorde, ik had dus altijd in me hoofd dat het niet zou lukken. Nu heb ik een super leuke vriend waar ik ontzettend gelukkig mee ben en raakte in augustus/september 2018 zwanger zonder hulp en kwam uit een onverwachtte hoek dat ik zwanger ben nu, momenteel ben ik 28w + 4 dagen zonder complicaties alles is gezond en groeit ontzettend goed, geen klachten naast de zwangerschapskwalen dan, alle onderzoeken ook allemaal positief. 

Ik zal niet te veel stressen en voldoende bewegen en gezond te eten. De eerste 12w is altijd spannend, want daar kan alles nog fout gaan, die spanningen had ik die weken ook. 

Gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet ervan 😊