Gebruiker10158552

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Ontpillen #10277606 Quote

Klachten verder niet echt aan t beginnen wat misselijk nu is het vooral telkens kleine bloedingen van 1 of 2 dagen en dan echt niet noemens waardig veel bloed en af en toe wat buikkramp.

Maar het duurt zeker lang, helemaal omdat je nu eigenlijk graag verder wilt.

En als je een positieve ovulatie test in je handen hebt is t balen als daarna alles uitblijft

In reactie op: Ontpillen #10277590 Quote

Oeh ik ben niet de enige iets verder naar beneden in de forum topic had ik inderdaad ook een vraag gesteld voor ervaring dingen ik ben al ruim 4 maanden aan het wachten op menstruatie heb wel een eisprong gevonden in november met ovulatie test, maar verder nog steeds niks anders dan elke keer ineens een klein beetje bloed en verder niks:(

In reactie op: 1,5 week over NOD geen menstruatie #10255491 Quote

Ow en andere gebruiker, is het bij jou al door gekomen of positief getest?

In reactie op: 1,5 week over NOD geen menstruatie #10255490 Quote

Ik zit helaas nog steeds te wachten is echt niet leuk meer:(

Als ik over 2 weken nog steeds zit te wachten is er zeker een maand overheen gehad en dan bel ik de huisarts,  voor nu lijk ik gewoon een maand over te slaan. 

Twijfel wel of ik nog een keer zal testen,  merk aan mijn huis dat er hormonaal wel wat veranderd namelijk

In reactie op: NOD september 2019 #10250417 Quote

Hoi andere gebruiker,

Die van zere borsten en grote tepelhof herken ik wel van mijn (waar ik later achter kwam) periode voor de miskraam. De rest herken ik niet ik werd namelijk te vroeg ongesteld en kwam door bepaalde vormen en substanties en later huisarts en test erachter dat ik zwanger was geweest.

Ik heb helaas ook de verkoudheid te pakken waardoor ik de symptomen lastig vind is het wel wat of niet.

In reactie op: NOD september 2019 #10250319 Quote

Hoi liefje,

Ja dat begrijp ik ook ja, zit er om het zo te zeggen wel een regelmatigheid in de onregelmatigheid dus dat als je hem langer bij houd het zelfden patroon telkens terug komt?

Ik zit nog steeds t wachten op mn menstruatie, gisteren avond wel weer misselijk en nu ook een beetje maar heb nog steeds niet t gevoel dat ik ongesteld moet worden of dat ik zwanger ben echt frustrerend, twijfel of ik toch niet morgen al ga testen.

In reactie op: NOD september 2019 #10250103 Quote

Zonnebloem en liefje ah dat is ook balen:(

Ik weet nog niet of ik ga testen , ik had vroeger altijd een onregelmatige cyclus dus lang de pil geslikt, tot ik ongepland zwanger werd door de pil heen een miskraam kreeg en toen gestopt ben met de pil.

Alles klopt twlkens en alle dingen die ik met pil had in de aanloop van de menstruatie, het afscheiding verliezen rond dat de eisprong zou moeten zijn komt allemaal overeen dus in dat opzicht ben ik er van overtuigd dat mijn cyclus regelmatig is bij mij maar er leeft ook n beetje angst dat mn lichaam naar mate ik langer gestopt ben weer onregelmatig gaat worden dus denk dat ik wacht en woensdag ben ik vrij en dan als er niks door breekt woensdag test dan kan ik wat er ook gebeurd het die dag voor mezelf verwerken

Op dit moment kan ik ff  geen touw vast knopen aan mn lijf. De nieuwe pil blijkt nooit aan te zijn geslagen dus weet ook niet of ik al genoeg ontpilt  ben of dat dat ook nog niet helemaal is beetje ingewikkeld allemaal

In reactie op: NOD september 2019 #10250068 Quote

momoftwoboys shit dat is echt heel vervelend, heel veel sterkte en succes!

Ik heb vandaag mijn NOD en ben gewoon een beetje zenuwachtig merk ik, een week na mijn eisprong heb ik wat buikpijn onderin mijn buik gehad en iets misselijk 1 dag ofzo en daarna af en toe een kramp in mn buik.

Maar verder boel ik echt niks, gisteren avond had ik ineens kotsneigingen en verder voel ik niks, ik heb niet het gevoel dat het raak is maar het voelt ook niet alsof ik ongesteld moet worden dus ben een beetje in de war we gaan het zien vandaag