Feyre

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Feyre
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 weken onverzadigbaar #10272746 Quote

Ja het is normaal dat ze bij je willen zijn echter 24/7 bij je willen zijn en gaan krijsen als je ze weglegt is niet normaal… en ja ik heb het ook over snachts tot een week geleden ging dit ook gewoon nog, en overigens is dit de voeding die het CB geadviseerd heeft. En zonder de johannes brood pit meel kan het niet. Hij verslikt zich dan continue en komen hele voedingen weer omhoog wat heeft het dan voor nut het niet te doen, ik geef hem daar alleen maar meer stress mee. Met dat spul komt hij juist tot rust. En zoals ik al zei hij drinkt een flesje met 30 min leeg (of laat wat staan) met of zonder dat spul. 

Feyre
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 weken onverzadigbaar #10272726 Quote

PippaLotta ik herinner je me nog zeker! Wat fijn dat je nu zelf ook in verwachting bent! Gefeliciteerd. 

Ik ben toen van het forum gegaan omdat ik er tevwwl mee bezig was. Moeat even rust voor mezelf. Heb later nog wel gekeken op het forum maar kon jullie niet meer terug vinden.

Majom dank je voor de tip. Ik heb een lijst gemaakt voor het CB morgen. Zien war hun adviseren (ben huiverig over CB) Sta ik er niet achter bel ik zeker de HA

Feyre
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 4 weken onverzadigbaar #10272694 Quote

Dat is het hem juist zijn voedingen duren gemiddeld 30 min of langer dus dat gevoel moet ie wel krijgen. en rechtop gaat hij klagen en laat ie dus vacuum los en dan gaat hij weer huilen. Het CB zei dus dat ik gewoon 150+5 moest aanbieden met speen 2 want hin hoefde er maar 15/20 min over te doen. Ik ben zelf kraamzorg en ik heb altijd geleerd dat 30 min mooi is dus ik vind dit heel apart maja mijn kennis stopt na de kraamweek zeg maar dus ja. Maar goed dit kwam er dus nog sneller uit 5x tussendoor boeren. En sinds de johannes brood pitmeel nog maar 2x en drinkt hij wat rustiger maar soms krijgt hij het niet uit de speen (2 heb 3 geprobeerd gaat te snel) en dan raakt hij weer overstuur. Slaat en klaagt tijdens het drinken

Feyre
    Bijdrager
    In reactie op: De wachtbank… 38+ weken zwanger! #10260566 Quote

Ik ben al in geen eeuwen meer op het forum geweest.

38+3 hier vandaag en ben het wachten zat haha. Zoals vele al hierboven aangeven hier ook last van af en toe is ms achtige krampen en wat zeurend gevoel, maar meer niet. Daarnaast trapt de kleine me helemaal verrot ligt wel gelukkig vast ingedaald dus dat is dan weer gied nieuws alleen zegt het niks over wanneer het gaat beginnen xD.

Ik heb wel last van vele harde buiken. En alsik recht zit if voorover zetten die ook gelijk op en krijg ik protest. Soms beweegt de kleine zoveel dat ik er gek van wordt en dan heb je een dag zoals vandaag dat ie opeens heel rustig is. Slapen is een hele taak, erger nog het draaien doet me echt zeer gewoon.

Dinsdag weer controle ben dan 39+1 dus ben benieuwd of er miss al gekeken kan worden voor evt strippen of iets. Druk op me buik is gewoon echt geen pretje meer en kan vrij weinig meer doen (ook liespijn door indaling)

Feyre
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen met bloedverlies tijdens zwangerschap #10260565 Quote

Hoi Annouck ik ben op het moment 38 weken zwanger.

Ik snap je angst zeker. Ik heb in me zwangerschap (is me eerste ook) 3x bloeding gehad.

Het is voor sommige heel normaal om een bloedinf te hebben of paar keer of bijv de hele zwangerschap. Mij werd verteld als het niet meer wordt, geen stolsels of krampen hebt dat er geen zorgen zijn. Ik weet dat na 3 bloedingen wel een uitstrijkje gedaan kan worden, dit is bij mij ook gedaan.

Hiermee kijken ze dan of je evt soa’s hebt of een poliep of miss een scheur in je placenta etc. Het kan ook gewoon een vaatje zijn dat knapt dit kan al bij hoesten, niezen, trap lopen. Echt de kleinste dingen.

Vertrouw je het niet gewoon de vlk bellen ze zijn er niet voor niks.

Feyre
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10204370 Quote

Hopsasaa we proberen het voor onszelf te houden. Verwacht de fam waarachijnlijk niet maar wil het proberen haha. 

Ellonor leuk je loopt precies een weekje voor op me.

Ik hoop dat die kleine morgen er maar goed voor ligt haha. Heb sowieso een hoop te bespreken. Net ook bij de ha geweest en neig helaas naar uitdroging omdat ik amper wat binnen krijg. Dus moet ook overleggen van de ha met vlk en mogelijk dat ik dan opgenomen ga worden voor paar dagen mogelijk met vocht en voeding toediening…

Feyre
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10203935 Quote

Hey Novemberbabyninetien gefeliciteerd! Wat fijn dat je je helemaal niet ziek heb gevoeld ben ik wel jaloers op haha!

Ik ben nu 15+1 wij hebben donderdag controle hoop dan het hartje daar te horen (heb een doppler thuis dus vaak genoeg zelf al gehoord haha) en dezelfde dag ook de pretecho voor het geslacht. zelf hebben we het gevoel dat het een jongen is dus ben benieuwd of het klopt. Me moeder zegt meisje en die zit er meestal nooit naast haha maar meeste denken jongen

Feyre
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10203394 Quote

Hey FlowerS wat leuk jij ook gefeliciteerd! En lief dat je af en toe keek of ik wat gereageerd had 😊. Soms moet je ff afstand doen. Ik was er zo mee bezig zwker na de mk. Op een punt dacht ik zelf weer je ik zie wel. Alleen getempt 1x ovu teat gedaan en dat was piek 3 dagen eerder als verwacht… Me man niks gezegd en gewoon gezellig gemaakt zonder druk. En nu 15 weken verder!

Ik heb bij de verloskundige nog niet eens het hartje gehoord. Keek daar achteraf wel beetje van op 🤔 maja ik heb een doppler en net nog ff heel goed het hartje kunnen horen. Donderdag controle en geslachtbepaling.

Het gaat sinds gister opzich ok minder misselijk maar eten en drinken blijft een drama. Ik houd hrt nu bij en me gemiddelde vocht is 700ml… Niet echt veel zeg maar. Dit donderdag ook laten zien en bespreken met de verloskundige.

Hoe gaat het met jou? Bijna het eerste trimester door