Gebruiker10100449

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Dankjulliewel voor alle lieve reacties en adviezen!

en Cait, heel graag! Zou het heel fijn vinden om contact te hebben

Dankjewel lieve Karo..

ze gaat niet naar een kinderopvang, misschien heel stom, maar ik heb zoveel slechte verhalen gehoord dat ze niet goed met babies omgaan. Omdat me dochter ook zo moeilijk is ben ik bang dat ze uren zullen laten huilen en dat het niet goed voor haar zal zijn. Ik heb vrij weinig hulp, mijn moeder woont ver.

een osteopaat heb ik geprobeerd toen ze nog heel klein was en last has van haar reflux. Ik merkte heel weinig verschil.. zal ik het nog eens proberen? Ze ontwikkelt zich verder heel erg goed. 10 maanden en kan al zelf stapjes zetten door Zich vast te houden aan de tafel, of muur etc.! Ze is super actief.. eten doet ze ook prima. Het is vooral dat huilen altijd

In reactie op: baby 6,5 maand voedingschema #10191876 Quote

Maar dames, kind en gezin vertellen dat ik brood pas vanaf 8 maand moet geven?? En toen ik de vroedvrouw 2 weken geleden bovenstaande schema vertelde zei ze dat het genoeg is. Snap er niets van.. maar het is inderdaad te weinig naar mijn gevoel ook

Dames.. het gaat niet om het slapen. Ze slaapt redelijk goed nu. Valt 11 uur in slaap en wordt soms 5 uur soms 6 uur wakker. Maar het gaat erom dat ze continue vastgehouden wil worden door mama of papa. Papa is de hele dag op werk dus moet ik het doen en ze huilt sinds een 3 weken ook bij andere mensen wasrdoor ik haar toch moet oppakken. Want voorheen kon mijn moeder of schoonmoeder haar oppakken maar ze wil alleen bij mij zijn

Ik heb alles geprobeerd.. babymoov voor €250 bijna gekocht en daar zit ze ook niet graag in! Ze vond het een tijdje leuk om op een speelmatje te liggen en lag soms wel een half uur te rollen.. maar ook dat wil ze sinds een weekje niet meer. Zodra ik haar neerleg begint ze te krijsen.

ze is al 4 maanden nu en het wordt er gewoon niet beter op 

Ik heb alles geprobeerd. Naar een osteopaat geweest maar merkte echt 0 verschil en verschillende kinderartsen. En iedereen zegt behalve haar koemelkallergie en verborgen reflux is ze perfect in orde.. wanneer ik haar oppak stopt ze ook met huilen, dus alle artsen hebben zoiets van tja.. medisch is ze in orde en het is dus huilen om aandacht? Maar ze wil ook niet meer door andere opgepakt worden. Een draagdoek heb ik alleen ik ben MOE 🙁 ik kan zo dan ook niets doen door haar te dragen want dat is ook zo vermoeiend.. ik snap niet wat ze heeft wanneer houdt het op en houdt het uberhaupt wel ooit op? 

Ze heeft ook koemelkallergie! Weet niet of er melk zit in die zakjes van elle’s kitchen? 

En de vroedvrouw van K&G zei dat ik altijd een aardappel met een stuk groenten moest mixen! Gek..

ga nog even 2 weken wachten en dan weer is proberen maar zonder aardappel 

In reactie op: ik ben kapot.. #10153084 Quote

Ze wordt om 5:00 wakker en krijgt haar flesje, dan valt ze meestak zo rond 7:00 of 7:30 in slaap en slaapt tot 10:30 of 11:00 soms! Super raar ritme.. is al een week zo maar dat breekt mij op. Ik ga toch is proberen haar flesje op te hogen of 21:00 laatste fleshe te geven zodat ik haar niet meer wakker hoef te maken