Hopsasaa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: Vroege miskraam, wie nog meer? #10170560 Quote

Wow dat is snel gegaan! Fijn om zo’n verhaal te lezen. Deze ronde ga ik er ook weer vol vertrouwen tegenaan. 

Gefeliciteerd met de zwangerschap van je tweede!

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor het eerst zwanger worden! #10170554 Quote

Iedereen zit in hetzelfde schuitje lees ik hier al wel! Nog steeds niet ongesteld Noel? Vanaf morgen mag je testen toch?

Ik heb deze zaterdag of aankomende dinsdag de eisprong. Nu heb ik aankomende vrijdag een feestje van het werk. Ik vind het zo lastig om te bepalen of ik dan alcohol kan drinken. Lijkt me wel gezelliger, maar als het dan niet lukt zal ik het mezelf waarschijnlijk kwalijk nemen. 

Hoe doen jullie het met alcohol tijdens het ‘zwanger worden’? Na mijn eisprong drink ik overigens sowieso niet meer en de rondes hiervoor heb ik helemaal geen alcohol gedronken. 

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: Kort na miskraam weer opnieuw symptomen #10168404 Quote

Helaas geen ervaring met hetgeen jij verteld. Wat was je verwachte ongesteldheidsdatum?

Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor het eerst zwanger worden! #10168400 Quote

Gefeliciteerd Inkiee!

Zo herkenbaar wat jullie schrijven. Ik ben ook altijd heel nuchter maar nu super alert. De dagen gaan voor mij ook heel langzaam omdat ik er continue mee bezig ben. 

@Noel, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Voor een ongesteldheid is het veel te vroeg toch? Gaan je dagen ook zo langzaam richting de 21ste?

Hier een rollercoaster. Afgelopen zaterdag had ik een positieve test. Voelde me zo bijzonder daarna, alle symptonen aanwezig. Helaas dinsdag een vroege miskraam gehad dus nu weer wachten op de volgende ronde. Eisprong zou nu ergens tussen 23 en 28 februari zijn. Wel vreemd hoor, van mega blij naar verdrietig. Nu maar vertrouwen op mijn lijf dat het een juiste selectie maakt en dat het de volgende keer wel goed gaat!

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10165234 Quote

Kan iemand mij even helpen? Ik lees overal afkortingen, maar ik heb geen idee wat ze betekenen. Bedankt alvast!

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor het eerst zwanger worden! #10165208 Quote

Leuk om hier ervaringen te delen! Het wachten tussen de eisprong – ongesteldheid – eisprong. Zo kunnen we het samen wat draagbaarder maken hopelijk. Haha.

Ik ben 30 en mijn partner is 31. Ik ben al een paar jaar gestopt met de pil omdat ik hier niet goed op reageerde. Regelmatige cyclus.

Vanaf de zomer hebben we een beetje aangekeken maar nu sinds 3 maanden actief aan het ‘klussen’ zoals ze dat vaak noemen. Dit is de derde ronde, aankomende zaterdag zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb sinds een paar dagen wat krampachtige pijn net boven mijn liezen en ik duim heel hard dat dit iets met de zwangerschap te maken heeft. Ik weet dat je geduld moet hebben, maar als je er eenmaal mee bezig bent is het best spannend vind ik.