Hopsasaa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10198280 Quote

Haha, wat grappig dat je er meteen zo bent ingedoken Rammelaar! Hoe reageerde de familie op het goede nieuws gisteren?

Fijn dat de echo goed was PreggoCynthia! 

Welkom MaaMama, en jazeker is dat herkenbaar. Hopelijk kun je snel zorgeloos genieten!

Fijn dat iedereen zo leuk op het nieuws reageerde JufChan! Leuk dat je het er nu openlijk over kunt hebben.

Woow dat is vroeg Zeep! Ik dacht dat dat pas vanaf 15 weken kon!

En Shan- leuk dat je het al weet! Nu volop inkopen gaan doen. haha

Hier afgelopen vrijdag de echo gehad. Alles was gelukkig goed. Precies 11 weken waren we. Hij/zij was lekker beweeglijk. Hartje klopte goed en alles zat erop en eraan (voor zover ze dat nu kon checken). Toch een geruststelling! Lief dat sommige van jullie eraan dachten : )

Hebben jullie het al op het werk verteld? Ik heb een managementpositie binnen het bedrijf en we zijn bezig met een herstructurering. Timing is ontzettend slecht om het nu te vertellen.. Het zou niet uit moeten maken, maar ik weet zeker dat ze toch anders gaan kijken. Ik wil ook niet te lang wachten, heb al best een buikje. 

Jou berichtje zet mij wel even aan het denken. Ik vertrek binnen twee weken naar Torrevieja (Net onder Alicante). Vorig jaar wel flink gestoken daar, geen idee door wat voor mug. Maar ik had toen ook niet ingesmeerd. Als de GGD zegt dat je gewoon kunt gaan, dan kun je sowieso wel gaan. Ze zouden niet het risico lopen denk ik. Zorg gewoon dat je Deet meeneemt of ander goed muggenspul. 

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10196997 Quote

Aah wat fijn JufChan!! Lijkt me heel speciaal om zo’n mini mensje te zien. Voel je je nu anders? Gaat het al meer leven?

Jij ook een goede echo gelukkig Rammelaar. Zijn jullie zelf ook van het carnaval vieren? Dan had je dit jaar met carnaval wel een beetje pech haha, want jij mocht ook niet drinken dan denk ik toch?

Herkenbaar wat je zegt Zeep. Vooral als je die andere topics ziet ‘januari baby’, dan denk ik hé? Zijn er al 2 maanden voorbij?

Welkom hier Koala! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben minder ver dan jij dus voor mij niet herkenbaar. Wat wel herkenbaar is, is dat bij mij alles omgekeerd is. Ik word pas in de middag misselijk. Hopelijk zet de misselijkheid niet verder door bij jou. 

Ohhh, ik kan nu helemaal niet meer wachten tot morgen. Tot nu toe leek het meer op een aardappel of sneeuwpop, dus kan me niet voorstellen hoe het is om echt een mensje te zien. 

Wij willen niet weten wat het wordt. Ik vind dat je als vrouw al zoveel primeuren hebt. Je voelt dat je zwanger bent, je voelt de baby bewegen etc etc. Natuurlijk moeten wij de baby ook voldragen, maar toch lijkt het mij een mooie gedachte dat mijn partner dan als eerste ziet of het een jongetje of meisje is en dat dan aan mij kan vertellen. 

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10196552 Quote

Wat fijn dat alles goed was Pandababy! Geniet lekker van je vakantie! Weet je waarom je niet in de scan mag? Ik vlieg regelmatig voor mijn werk namelijk. Moet je dan bij de douane een formulier overhandigen?

Succes vandaag met de echo JufChan! Geniet ervan : )

Balen dat je je nog zo voelt Zeep. Hopelijk voel je je met een paar weken beter. 

Jij ook succes vandaag Rammelaar. Ik hoop op een mooie echo voor je!

Wij zijn vrijdag aan de beurt voor de termijnecho. Ik ben dan 10 + 6 dus ik hoop dan ook een mini mensje te zien. Hopelijk kan ik daarna wat meer genieten en de angst dat het mis gaat loslaten.

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10195949 Quote

Beter cadeau kan ik me niet voorstellen jufChan! Is het jullie eerste kindje?

Ik zit nu op 10+2, aankomende vrijdag termijnecho. Duimen dat alles dan goed is : )

Zalando heeft ook heel positie kleding! 

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10195762 Quote

Hier ook al een tijdje niet meer meegetypt. Ik zit een beetje in mijn eigen bubbel geloof ik. Moe, misselijk en heel veel last van mijn rug waardoor ik soms liever in de foetushouding op de bank of op bed ga liggen. Hier word ik dan wel ongelukkig van, want ik ben normaal gezien nogal een actief persoon. Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar de juiste modus denk ik. 

Fijn dat alles goed was Renate!

Aah wat ontzettend jammer Byba. Ik hoop dat je snel een kindje mag voldragen en dat je de volgende keer, ondanks dat het deze keer mis ging, toch kunt genieten van de zwangerschap. 

Goed om te horen dat alles goed  gaat JufChan. Spannend, woensdag de termijnecho!

Spannend dat je ze het gaat vertellen Lynnepin. Ze zullen ongetwijfeld leuk reageren! En wees blij dat je niet zoveel klachten hebt. 

Leuk dat je het de mensen hebt kunnen vertellen PreggoCynthia. Je verwacht wel een leuke reactie, maar is toch altijd fijn als dat ook daadwerkelijk zo is. 

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: 6 weken zwanger, nu licht positief streepje.. #10195756 Quote

Ik denk dat wij hier niet zoveel zinnigs over kunnen zeggen. Heb je verder bijkomende klachten? Zoals krampen of bloedverlies?

Hoe voel je je hierbij? Als het je onzeker maakt kun je altijd naar de verloskundige bellen, ze kunnen ook nu al zien of alles zich op de juiste manier ontwikkelt en je duidelijkheid geven. 

Hopsasaa
    Bijdrager
    In reactie op: Geen hartje zichtbaar bij 6 weken en 3 dagen #10191933 Quote

hoe is de echo gegaan gisteren?