Lisaaaaaaa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10256453 Quote

Sterkte Sd! Vreselijk😭

Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10256451 Quote

@bo-Belle. Nee nog niet opgeschoven helaas! Ben heel benieuwd, ik geef het nu nog twee ronden en dan ga ik weer naar het ziekenhuis.

Wij zouden ook een mooie verre reis maken maar deze hebben we afgezegd. Ook omdat het zika virus daarna nog drie maand bij een man in zijn lijf kan zitten dus als je terug bent moet je nog drie maanden uitstellen en dat hebben we er niet voor over. Hopelijk krijgen we een makkelijke baby zodat we dan nog kunnen gaan hahaha!

Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10255677 Quote

Ik had de laatste keer dag 6 ook ineens veel helder bloed en een stolsel, maar niet positief getest er voor en blijkbaar kon ik niet zwanger zijn geweest of het was heel toevallig. Daarna toen ik dat verloren was was het ook in een keer klaar met het bloedverlies!

Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voorkeurshouding / afgeplat hoofdje #10255676 Quote

Ik zou eens bij een osteopaat langs gaan! Dan hoef je niets te gebruiken en het kind gaat vanzelf weer beide kanten op liggen. 

Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10255597 Quote

Hoi allemaal,

Ik heb als eerste gereageerd en later niet veel meer gereageerd en wel gelezen maar dit wilde ik even delen. 

wij hebben alle onderzoeken in het zh gehad, nu iets van ronde 16. Alles was goed, hsg niet gehad dat gebeurt het nieuwe jaar. Ik ben wel naar een osteopaat geweest en die voelde toch verklevingen bij mijn baarmoeder en blaas die niet op een echo te zien zijn. Ze heeft het los gemaakt en denkt dat er nu dan wel goede hoop is. 
    Het voelt erg goed, hopelijk helpt het! Ze denkt dat het eitje al gesneuveld is qua tijd als hij op de goede plek is, door die verklevingen ligt die baarmoeder helemaal vast naar 1 kant. En nu dat los is schijnt het wel te kunnen lukken. 

Ik dacht misschien hebben jullie hier ook wat aan!

lieve groeten van mij:)

Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Onderzoeken goed en toen zwanger geraakt? #10238921 Quote

Wauw best veel mensen tóch zwanger! Hopelijk is dat ons vooruitzicht ook. Hebben jullie (die zwanger werden) ook geen hsg onderzoek gehad?

Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Onderzoeken goed en toen zwanger geraakt? #10238857 Quote

Nee hsg begin volgens jaar maar er was echt niks aan de hand en daarom denkt de arts dat het spontaan gaat lukken!

gebruiker 10116134 bedankt voor je reactie! Dat is nou eens goed nieuws!

Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger? #10235622 Quote

Zeker weten! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het goed gaat! Ik duim met je mee!