Liez

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Liez
    Bijdrager
    In reactie op: Wat doen jullie met kraambezoek? #10315178 Quote

Ik ben over 3 weken uitgerekend en hadden eigenlijk gehoopt dat de maatregelen dan wat soepeler zouden zijn. Dit is helaas niet het geval, dus hebben wij besloten om alleen onze ouders en broers binnen te laten. Wel op gepaste afstand. De rest mag op raam bezoek komen. 🙂 

Liez
    Bijdrager
    In reactie op: Bevallen in deze situatie? #10304637 Quote

Hier in Flevoland mag je ook nog kiezen. Ik zou in een geboortecentrum bevallen maar twijfel nu of ik toch thuis wil gaan bevallen. Ben nu 33 weken. Weet iemand trouwens of de regel van maximaal 1 persoon bij de bevalling ook geldt als je thuis bevalt? Dit is mij namelijk nog onduidelijk. 

Liez
    Bijdrager
    In reactie op: Bevallen in deze situatie? #10304635 Quote

Hier in Flevoland mag je ook nog kiezen. Ik zou in een geboortecentrum bevallen maar twijfel nu of ik toch thuis wil gaan bevallen. Ben nu 33 weken. Weet iemand trouwens of de regel van maximaal 1 persoon bij de bevalling ook geldt als je thuis bevalt? Dit is mij namelijk nog onduidelijk. 

Liez
    Bijdrager
    In reactie op: Buik voelt strak aan #10300948 Quote

Hier bijna 31 weken en ook al een tijdje last van. Vooral ’s avonds. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het nou eigenlijk is. 

Liez
    Bijdrager
    In reactie op: Jonge ‘nieuwe’ mama’s omgeving Zwolle! #10300709 Quote

Ik heb het email adres helemaal gemist! Ik zal even mijn nummer sturen. Is er al een app? 🙂

Liez
    Bijdrager
    In reactie op: Jonge ‘nieuwe’ mama’s omgeving Zwolle! #10299256 Quote

Ja, het einde is in zicht, spannend! Ik krijg een jongetje. 🤗 Een groepsapp lijkt mij gezellig. 

Liez
    Bijdrager
    In reactie op: Jonge ‘nieuwe’ mama’s omgeving Zwolle! #10299228 Quote

Ik ben 30 weken zwanger, is dat ook goed? 🙈 Ik ben 24 jaar en kom uit Biddinghuizen, gemeente Dronten! Ik ben ook de enige die een kindje verwacht en contact met andere jonge moeders lijkt mij ook leuk. 🙂

Liez
    Bijdrager
    In reactie op: Jonge ‘nieuwe’ mama’s omgeving Zwolle! #10299227 Quote

Ik ben 30 weken zwanger, is dat ook goed? 🙈 Ik ben 24 jaar en kom uit Biddinghuizen, gemeente Dronten! Ik ben ook de enige die een kindje verwacht en contact met andere jonge moeders lijkt mij ook leuk. 🙂