Justquinzlis

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Justquinzlis
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10109353 Quote

Hoi hoi,

Misschien een beetje rare vraag. Hoe krijg je de uitslag van de nipt binnen 🤔

Justquinzlis
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger: misselijk, moe en slap; en werk dan?! #10109351 Quote

Beste,

Ik ben nu 12 weken zwanger. En ben vanaf week 6 moe misselijk en futloos. Heb me in de ergste periode ook een dag ziek gemeld.

Maar ben het eens dat een dag niets doen het erger maakt dan een beetje afleiding op het werk.

Ik ben vanaf het begin heel eerlijk geweest naar mijn werkgever. Meteen gezegd. (Ook omdat ik voordat ik wist dat ik zwanger was had gevraagd om vast contract) twee weken later kwamen ze met vast contract en toen wist ik net dat ik zwanger was. Heb gelijk open kaart gespeeld. Dan hebben ze ook begrip voor jouw situatie.

Ik ben supradin (ofzoiets) gaan nemen voor zwangere vrouwen daarmee was ik gelijk minder moe… Misselijk heb ik pillentjes gekregen van de huisarts. En die slepen mij nu door de zwangerschapskwalen.

Hoop dat jij je snel beter voelt!

Justquinzlis
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger: misselijk, moe en slap; en werk dan?! #10109350 Quote

Beste,

Ik ben nu 12 weken zwanger. En ben vanaf week 6 moe misselijk en futloos. Heb me in de ergste periode ook een dag ziek gemeld.

Maar ben het eens dat een dag niets doen het erger maakt dan een beetje afleiding op het werk.

Ik ben vanaf het begin heel eerlijk geweest naar mijn werkgever. Meteen gezegd. (Ook omdat ik voordat ik wist dat ik zwanger was had gevraagd om vast contract) twee weken later kwamen ze met vast contract en toen wist ik net dat ik zwanger was. Heb gelijk open kaart gespeeld. Dan hebben ze ook begrip voor jouw situatie.

Ik ben supradin (ofzoiets) gaan nemen voor zwangere vrouwen daarmee was ik gelijk minder moe… Misselijk heb ik pillentjes gekregen van de huisarts. En die slepen mij nu door de zwangerschapskwalen.

Hoop dat jij je snel beter voelt!

Justquinzlis
    Bijdrager
    In reactie op: Ongerust #10107017 Quote

Lieve dames,

Ik ben toch even na de huisarts gegaan. Heb een urinetest gedaan en deze was gelukkig gewoon hoed. Tevens drankje gekregen voor een goede stoelgang. Ik probeer mijn lichaam te vertrouwen. En dat vind ik heel lastig. En heel eerlijk ook een struisvogel syndroom… Zolang niemand zegt dat het niet goed is… Dan is het er nog niet… Lastig omdat uit te leggen.

-X-

Justquinzlis
    Bijdrager
    In reactie op: Ongerust #10107016 Quote

Lieve dames,

Ik ben toch even na de huisarts gegaan. Heb een urinetest gedaan en deze was gelukkig gewoon hoed. Tevens drankje gekregen voor een goede stoelgang. Ik probeer mijn lichaam te vertrouwen. En dat vind ik heel lastig. En heel eerlijk ook een struisvogel syndroom… Zolang niemand zegt dat het niet goed is… Dan is het er nog niet… Lastig omdat uit te leggen.

-X-

Justquinzlis
    Bijdrager
    In reactie op: Ongerust #10107015 Quote

Lieve dames,

-X-

Justquinzlis
    Bijdrager
    In reactie op: Ongerust #10107014 Quote

Lieve dames,

-X-

Justquinzlis
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10095654 Quote

Gefeliciteerd ladies, ik had afgelopen dinsdag een positieve test!  Uitgerekend in maart 2019 Yoehoeeee #happy