jufChan

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • jufChan
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10212005 Quote

Hoi allemaal,

Wij weten niet wat het wordt en dat is idd best lastig met kleertjes kopen. Scheelt wel heel wat in de uitgaven haha!! Heb ook het idee dat tegenwoordig iedereen het ook weet (geen probleem hoor eigen keus natuurlijk). 

Het slapen op eigen kamertje of bij ons op de kamer zet me aan het denken. Ik vind dat kinderen niet heel langs bij hun ouders moeten blijven slapen, maar denk dat ik het zelf fijner vind om dat in het begin wel te doen. Je leest veel over hechting enz dat dat heel belangrijk is. Ik moet me er nog maar eens in gaan verdiepen!! 

Groetjes

jufChan
    Bijdrager
    In reactie op: Net zwanger en misselijk #10211999 Quote

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Het is voor mij helaas ook heel herkenbaar. Ik was echt de hele dag door misselijk en voelde me naar. Probeer toch echt te blijven eten, als je honger hebt wordt het inderdaad alleen maar erger! Ik had de hele dag wel íéts in mijn tas om te eten, meestal veel verschillende dingen omdat ik veel dingen echt moeilijk weg te krijgen vond. Heb je ergens zin in ga het dan gewoon halen (Als dat kan). 

Cola, naturel chips en pepermuntjes waren voor mij life savers!

Maar ook ik heb er tot een week of 15 last van gehad. Werd er soms helemaal gek en emotioneel van maar besefte ook heel goed dat dit er nou eenmaal hij hoort. Heb dus niet naar medicijnen ofzo gevraagd. 

Sterkte en houd in gedachte dat het er bij hoort en je er iets moois voor terug krijgt!

jufChan
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10208832 Quote

Hallo allemaal,

Ik ben er ook nog. Net een verhuizing achter de rug dus drukke weken gehad. Nu alles nog een plekje geven en dan een beetje wennen in ons nieuwe huis.

Gelukkig zijn bij mij ook de meeste kwaaltjes weg! Niet meer zo misselijk en heb weer een beetje energie terug! Best raar omdat je nu zoiets hebt.. ben ik zwanger? Ik merk er niks van! Ik heb alleen nog enorme honger, net na een maaltijd zou ik weer kunnen eten! Herkennen jullie dit??

Fijn om te lezen dat het met de rest ook goed gaat! En leuk dat jullie die kleine spruit al voelen. Ik denk dat ik het heel soms een beetje voel, at twijfel daar nog over! 

Fijne dag allemaal!

jufChan
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10204914 Quote

Hoi,

Wat leuk al die echo’s!! Wij waren er eerst ook van overtuigd dat we het geslacht zouden willen weten.. maar nu denken we daar toch anders over!! Dus waarschijnlijk blijft het een verrassing!

Ik heb het gister tegen de kinderen in mijn klas (groep 3) verteld. Hilarisch!! Ik liet de echo foto zien en vroeg of ze wisten wat het was! *de maan? *een vogelnest? *een boomstam? *een planeet? Hahahaha 1 meisje had het goed; een baby in de buik van de juf! Wat vond iedereen dat leuk en bijzonder!

@feyre heftig! Goed in de gaten houden inderdaad! Hoe was het? Moet je opgenomen worden? Heel veel sterkte!

jufChan
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10203946 Quote

Hoi allemaal,

Ik moest weer even teruglezen want ben zo druk de laatste tijd! Over 2 weken verhuizen wij naar ons nieuwbouwhuis dus nog even klussen en inpakken.

Ik zit nu op 14 weken. Gister weer het hartje gehoord en zelfs zelf de baarmoeder gevoeld. De vk was aan het voelen en drukken en liet mij het ook even voelen. Ben nog wel erg moe maar de misselijkheid wordt al minder. 

Wel fijn dat we nu allemaal uit die enorm onzekere weken zijn!! Ik ga vrijdag positiekleding shoppen dus ben benieuwd:-)

Fijne dag allemaal!

jufChan
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10200557 Quote

Hai!! 

Ik was even afwezig want heb een paar enorm slechte dagen gehad. Echt ziek ziek met alles er op en er aan. Maar nu gelukkig weer een stuk beter! En goed nieuws gehad van de nipt. Alles was goed en geen nevenbevindingen!

@zeep wat bijzonder dat je al wat voelt!! En wat fijn dat de uitslag van de nipt goed is!

Zo te lezen ben ik niet de enige die zich nog niet echt top voelt. Hoe is het nu met jullie @W-tje @Hopsasaa (hier ook niet echt een roze wolk hoor..) 

Welkom @Cassandra en @Peach 

Wij hebben gister de app Kinder geïnstalleerd!! Wij hebben elkaar op Tinder leren kennen dus hoe grappig is het om via Kinder onze baby naam te kiezen 🙂 kennen jullie die app al?

jufChan
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10197763 Quote

@PreggoCynthia wat fijn om te horen dat alles goed gegaan is!! En vooruit is alleen maar fijn toch, weer een beetje meer uit die gevarenzone. 

Welkom @MaaMandy jij ook van harte gefeliciteerd met die kleine wonder!! Ik herken idd wel de spanning die elke keer weer een beetje terug komt. Ik denk als we het kindje dagelijks gaan voelen dat het al wat meer rust geeft! 

Wij hebben het gister aan mijn familie verteld. Oma werd 90 en kreeg een mooie kaart met daarin een echo foto. Ze keek me meteen aan… “eerlijk??” Iedereen was echt door het dolle heen! Super leuk! 

Fijn weekend allemaal!

jufChan
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10197268 Quote

@koala welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. De vermoeidheid en misselijkheid zijn hier wel herkenbaar… maar helaas al een aantal weken. Ik hoop voor je dat vooral de misselijkheid niet te lang gaat duren!! 

@hopsasaa en @preggocynthia Veel plezier vandaag met jullie echo!!! Duimen voor mooie beelden 🍀