Dana baby

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Dana baby
    Bijdrager
    In reactie op: Pocs en zwanger worden iemand ?? #10014722 Quote

Hoi ik ben super blij om te horen dat het allemaal positief is uitgelopen en dat jullie allemaal zo snel zwanger zijn geraakt gefeliciteerd 😄

Ben zo benieuwd wat er allemaal woensdag gaat gebeuren van ik heb geen iedee.

wat gaan ze allemaal precies doen en wat staat er mijn te wachten. Heb vandaag mijn laatste clomid 50 ingenomen en vindt het allemaal super spannend.

liefst wanda

Dana baby
    Bijdrager
    In reactie op: Pocs en zwanger worden iemand ?? #10014275 Quote

Hallo lieve dames ,

Wat ben ik opgelucht na jullie berichtjes en wat super lief dat jullie hebben gereageerd.

ik zit nu op dat vijf van mijn cyclus en mag woensdag voor de echo vindt het allemaal super spannend Hoelang het bij  mijn zal gaan duren. 

Ik blijf positief  en vooral na jullie reactie,s

liefst wanda

Dana baby
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5713710 Quote

Hoi Melissa,

Ja zeker balen al twee keer Ongesteld in korte tijd dat moeten we niet hebben pfff nooit gehad dit.

Dit is pas me vijfde ronde dus ik denk niet dat de dokter er iets aan kan doen ze geven me een jaar en als het dan niet lukt dan kunnen ze gaan kijken.

Me vriend slikt nu ook foliumzuur dat is goed voor de sperma cellen en de productie ervan.

En bij jou ik weet niet hoelang jij erover doet die feritiliteits centrum gaan ze je dan helpen om zwanger te worden en moet je dan eerst naar de huisarts om door verwezen te worden?

Ik ben echt te einde raad nu het is vijf maanden nog kort maar voor mijn lijkt het wel een jaar en ook omdat ik zoveel menstrueert ben ik zo in de war nu.

Liefst.

Dana baby
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5713626 Quote

Hoi lieve dames

melissa wat sneu voor je.

nou hier ook ben weer ongesteld vandaag begonnen 18 dec had ik me menstruatie netjes zes dagen ervoor wel bruine afscheiding dan wel dan niet en nu weer ongesteld ik snap er niks van pff ben mu vijf maanden geleden gestopt met de pil had gewoon netjes elke maand me mens nooit doorbraak bloedingen gehad pfff io test ook met die van de action ovu testen en had 2 jan een posi test. Ik ga maar kijken voor acupuntuur. Heel me lichaam is in de war nu weet ik ook niet wanneer ik weer vruchtbaar ben normaal heb je veertien dagen voor je mens een eisprong ik snap er echt niks van me geduld raakt op net als melissa nou sterkte ook meis ik weet hoe je je voel.

Liefst xxx

Dana baby
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5713062 Quote

Hoi dames,

hier mijn vruchtbare dagen gehad en volgens mijn had ik 2 januari een positief ovu test ze waren allebij even dik de strepen.

volgens mijn app zou ik 7 januari een ovu hebben maar had geen positief test heb al die dagen erna en ervoor getest en ze werden alleen maar lichter dus ga ikvan 2 januari uit.

Over twaaf dagen moet ik weer menstrueren maar heb sinds zaterdag bruin rood bloedverlies een heel klein beetje wat ik zo raar vindt heb dit normaal nooit ongesteld ben ik niet dus wat is het dan zat avond ineens gister weer even en vandaag ook weer even maar zaterdag qas het wel rood nu meer bruin.

en spannend voor de andere dames hoop dat we echt snel zwanger worden ben nu het wachten wel een beetje zat aan het worden en die acupuntuur wordt dat ver goed eigenlijk als ik vragen mag want als het mijn niet lukt wil ik ook wel een poging wagen nou dames ik hoor snel van jullie.

liefst xx

Dana baby
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee? #5711978 Quote

Gelukkig nieuw jaar meiden en dat al julie wensen mogen uitkomen.

Super spanned MeintjeL gefeliciteerd.

Hier mijn verhaal 18 dec me menstruatie gehad zes dagen lang met een cyclus van 40 dagen.

En nu heb ik sinds vorige week heel veel last van witte afscheiding en vandaag ook plus je kan er draden van trekken ik weet dat ik een van deze dagen me eisprong gaat krijgen en ook gebruik ik ovulatietesten om het in de gaten te houden plus heb ik last van steken bij me onderbuik.

Nu mijn vraag normaal heb je dat toch een paar dagen dat rekbare afscheiding heb er elke dag last van sinds vorige week en van het weekend toen ik ging plassen hing er gewoon een draad aan de onderkant ik weet nou niet wat het precies is weet iemand messchien wat dit kan zijn en voelt ook echt glibberig aan van onder sorry voor de details.

liefst.

Dana baby
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger worden na miskraam #5711054 Quote

Hoi meiden

ahw meen je niet r1988

super naar dit meis leef met je mee heel veel sterkte en niet de moed opgeven he bah echt xx

nou ik ben weer klaar met menstrueren dus ik kan weer volop er tegen aan en hopen dat ik er deze ronde bij zit het was wel de eerste menstruatie na me mk maar ga me er niet druk om maken meer ga het gw zien.

En meiden het komt wel goed met ons echt waar we houden de moed er in ons tijd komt echt wil iedereen een hele fijne kerst wensen en alvast een gelukig nieuw jaar dat  onze wens mag uit komen met een goed en gezond zwangerschap en natuuurlijk een positief test zal aan jullie denken.

liefst xx

Dana baby
    Bijdrager
    In reactie op: Onregelmatige cyclus; wie schrijft er mee? #5710732 Quote

Hoi hier ook ben in augustus gestopt met de pil stop week gehad en ik werd 27 ongi me eerste echte ongi daarna zwanger geraakt en daarna een mk gehad en nu ben ik weer ongi na een cyclus van 40 dagen eerste cyclus was 34 dagen tweede 44 dagen en derde 40 dagen geen knoop aan vast te houden pfff moeilijk zo idd om zwanger te worden ik had volgens de vk een vroege mk dus heb er weining van gemerkt.