Babynov

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Babynov
    Bijdrager
    In reactie op: 360 drinkbeker #10326964 Quote

Ik heb ook de Munchkin. Nog niet zo heel lang. Maar ook gehoort dat als die eenmaal op de grond is gevallen dat hij lekt. Ik probeer hem niet te laten vallen dus 😂

Babynov
    Bijdrager
    In reactie op: Dagschema baby 7,5 maand #10326708 Quote

Onze dochter is bijna 7 maanden 

Slaapt van 18.30u/19.00u tot 05.00u/05.30u

Wij houden nog steeds wakkertijden van 1,5u aan.. soms teggen de 2u. Ligt aan haar en aan de situatie.

Dus bij ons is het erg wisselend. Ligt eraan hoelaat ze in de ochtend wakker wordt. Ook de slaapjes zijn wisselend. Van 45min tot bijna 2u. 

Wij volgen haar gewoon en maken ons nergens druk over.. we laten haar alleen na 16.00u geen slaapje meer doen dan komt het niet uit met naar bed gaan tussen 19m30u en 19.00u.

Babynov
    Bijdrager
    In reactie op: Baby bijna gestikt vannacht door reflux #10325359 Quote

Wat een lieve en fijne tips en reacties weer allemaal, dankjulliewel. Het vertrouwen is alleen nu wel een beetje gebroken. Dit wordt versterkt omdat hij nu, volgens mij sinds die bewuste nacht, opeens wild heen en weer beweegt/met hoofd schudt als hij gaat slapen in bed. Het ziet er eng/raar uit. Ik heb zijn temp al gemeten maar was ok. Is het stress of pijn van eventuele tandjes of de reflux? Hij is sinds een paar dagen ook enorm op alles aan het zuigen en bijten echt de hele dag. Hij wil ook het liefst de hele dag aan mijn borst. Ik ben echt enorm onzeker geworden door dit alles. Hij doet zo gek 🙁

Zoals ik het lees lijkt het een sprongetje met hele dag aan de borst.. mijn dochter vind het ook niet fijn op de buik slapen.. heb je die handdoek al onder het matras geprobeerd?

Babynov
    Bijdrager
    In reactie op: Baby bijna gestikt vannacht door reflux #10324688 Quote

Je kan idd een handdoek onder het matras liggen voor ren schuin effect. Er bestaan ook zij lig kussens voor op een zijde te liggen dan kan een kindje niet terug op de rug draaien.

Lijkt me idd schrikken van afgelopen nacht!!

Babynov
    Bijdrager
    In reactie op: Doorlekken van luier #10323680 Quote

Wij gebruiken voor de nacht pampers pants. Ze is sindsdien niet meer doorgelekt.

Babynov
    Bijdrager
    In reactie op: Slapen #10322324 Quote

Ik denk dat het een 6 maanden sprong kan zijn… 

Babynov
    Bijdrager
    In reactie op: Neocate of nutramigen. #10321795 Quote

Wij hebben ook neocate.. slapen was eerst dramatisch (snachts ook). Vaak snachts tutje in moeten doen. Nu slaapt ze van ong. 18.30/19.00u tot 04.30u. soms krijgen we haar in slaapt tot 06.00u

Kan natuurlijk ook regeldagen zijn maar sinds we de neocate hebben gaat slapen beter. Kheb geen andere vorm gehad. We zijn van pepti naar neocate gegaan. Wel via de kinderarts.

Babynov
    Bijdrager
    In reactie op: Extreem vroeg wakker #10321241 Quote

Haha nou ben allang blij dat ik niet de enige ben 😊 hij valt bij mij vaak nog wel in slaap tot 0600 en daarna ga ik met hem naar beneden voor de fles en aankleden. Voorheen sliep hij weer na de fles, maar ik las ook dat een te vroege ochtend slaap weer averechts kan werken. Ik probeer hem dus nu sinds 2 dagen rond 7.30 weer naar bed te brengen. Hoe doen jullie dat?

Wij leggen onze dochter na max 1,5u weer terug in bed. Dus als ze om 05.00u wakker is dn halen wij haar ook pas om 06.00u uit bed en dan echt op zijn vroegst half7 de fles… Als ze dus om 5u wakker is dan 06.20u de fles en daarna naar bed…