Kershje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kershje
    Bijdrager
    In reactie op: Waar slapen overdag eerste weken? #10235255 Quote

Veel in eigen bedje tijdens mijn herstel, en in een nestje in de box, nu 5 weken oud en na een wandeling slaapt ie door in de wandelwagen. En idd gewoon in je armen na de voeding 

Kershje
    Bijdrager
    In reactie op: super vaag bijna witte streep FOTO #10233272 Quote

Ik zie echt duidelijk de streep hoor. Gefeliciteerd, zwanger 🥳 Ik kan me voorstellen dat je door de negatieve test twijfels hebt, test dan de 14e in de ochtend opnieuw dan zou die vast duidelijk zijn.

Kershje
    Bijdrager
    In reactie op: Kinkhoestvaccinatie #10233269 Quote

Ik heb t wel gedaan. Het idee dat je t niet zou doen en je kind t op zou lopen met alle gevolgen van dien, (kan echt heel ernstig zijn) zou ik mezelf dan nooit kunnen vergeven. 

Kershje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10223631 Quote

Hoi Dames,

Ik ben niet zo actief meer op het forum. 12 juli is onze Damien geboren dmv een geplande keizersnede. Vond t erg spannend, was flink gespannen en moest p de OK nog huilen 🙈 al met al super goed gegaan, herstel gaat goed en de kleine man doet t steeds beter, is te licht maar daar werken we hard aan. Ik ga komende dagen eens alles bijlezen. 

Kershje
    Bijdrager
    In reactie op: Na 8 maanden keizersnee opnieuw zwanger #10217931 Quote

Zit toevallig net in t traject dat we een ks gaan plannen omdat de kleine momenteel in stuit ligt en de versie is mislukt. 

Zag in de info dat ze adviseren 6m tot 1j. Je wordt straks begeleid door t zkh ivm litteken begreep ik.

Kershje
    Bijdrager
    In reactie op: Vanaf wanneer man niet meer drinken #10216351 Quote

Sunnymom, wat erg, ik zou iig iemand anders vragen stand-by te staan. Miss heb je wel iemand die dicht bij je staat bij jou in de wijk.

Zou het ook bij de VK aankaarten dan weet ze van de situatie, miss had je dat al gedaan? Niet om je vriend aan te vallen maar zij draagt ook zorg over jou en kan dan ook niet van hem op aan. 

Kershje
    Bijdrager
    In reactie op: Wat te doen tegen maagzuur #10215467 Quote

Ik drink in bed een glas halfvolle melk en eet een rennie, soms meteen 2. Ligt een plaid onder mijn matras zodat ik iets hoger lig. En hoe vroeger avondeten hoe beter. Si een week is t weer wat beter te doen bij mij en slaap ik weer beter. 🤗

Kershje
    Bijdrager
    In reactie op: Seks tijdens de zwangerschap #10215363 Quote

Hier is het na wat complicaties deze zwangerschap flink afgenomen. We probeerden het soms maar dat was dan krampachtig. Heb er na de 11e week 2x echt van kunnen genieten en de rest niet echt van genoten. Tot de 25e week ofzo eens in de week sims eens in de 2 weken. Daarna zelden nog, nu na week 33 ofzo geen seks meer. Vriend heeft ook geen behoefte meer, heeft spontaan geen zin meer als hij mijn buik ziet, en kan t hele baby idee niet aan de kant zetten. Wij hebben er vrede mee nu 36 weken 🙈