Hin

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10305931 Quote

Thanks allemaal voor het meedenken en het ‘komt wel goed’. Helpt wel. Denk dat ook veel met borstvoeding te maken heeft. Daar wil ik nu nog even niet mee stoppen! Ik doe, als het lukt, ook maar een middagdutje mee…

Hier een wagen die ik met twee klikken tot buggy ombouw en weer terug, ideaal in deze tussen fase. En ze zit al gewoon in de tripptrapp tijdens eet-momenten. Newborn set al verkocht, haha.

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10305398 Quote

Ik lees altijd mee, maar heb nog niets gepost hier. Zit nu toch een beetje met m’n handen in het haar en hoop dat het oké is dat ik mijn vraag hier stel… onze dochter is ruim 6 maanden nu en de slaapjes en de avonden/nachten gaan steeds moeizamer… huilen huilen… ze wordt alleen stil als ze vastgehouden wordt. Ik ben een beetje op aan het raken, met ook nog een dochter van 11 en een zoon van 7 die thuis zitten nu. Dochtertje krijgt borstvoeding. Loopt als een trein, groeit goed en de hapjes gaan er ook steeds beter in. Brood is favoriet. Ritme is áltijd een dingetje geweest, maar slapen in de avond ging goed. Tot een paar nachten terug. En vandaag overdag ook amper geslapen. Nu lees ik vaak dat oververmoeide babies moeilijk slapen, maar van 1 dagje lijkt me dat sterk… moet ik me gaan wagen aan zo’n methode? En hebben jullie tips?

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Weerstand baby #10294585 Quote

Hoi!

Wat naar hè, als je kleintje steeds ziek is… hier nu een ziek meisje, maar pas voor het eerst (bijna 6 maanden) en ik merk dat ik het al moeilijk vind. Slaaptekort doet ook geen goed… 

Helaas hebben sommige kinderen er veel last van, mijn middelste had het ook. Elke keer ben je er weer een paar dagen zoet mee… 

Persoonlijk zou ik denk ik het zwemmen laten voor wat het is, ook al is het nog zo leuk. Oortjes zijn gevoelig voor die nattigheid, chloor is ook niet het beste…

Maar meer dan een hart onder de riem kan ik je niet geven… je doet het goed en je beebje wordt steeds sterker. ♡

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10287890 Quote

Hoi!!! Ik lees al een poosje mee, mijn meisje is ook van september. Heerlijk lief en tevreden meisje, tot er een slaapje moet gebeuren. Nu las ik hier geloof ik over een boek dat je kon downloaden? Over hoe dit aan te pakken!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Van crèche afhalen? #10281606 Quote

Zou er niet over na hoeven te denken en hem thuis houden, als je dat makkelijk regelt. Op zn 2e vindt ie het alleen maar leuk om met andere kindjes te spelen.

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Kruidvat 2v5 indroog streepje #10278156 Quote

Ik zie een heel licht streepje en je hebt er nog één lees ik. Gefeliciteerd!! Mooie verrassing zo aan het eind van 2019!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Slaapjes baby 14 weken #10277655 Quote

Hoihoi, lastig hè, om uit te vogelen wat het beste werkt voor je meisje.

Ik heb gelezen dat babietjes een slaapcyclus hebben van 3 kwartier en dan even wakker worden. Klopt dus precies bij die van jou. Wat bij onze dochter (even oud) werkt, is haar na die 1e 3 kwartier er niet uit te halen, maar gewoon te laten liggen, dat tukt ze zo weer verder en maakt een lange ruk van 1.5 – 3 uur. Slaapt dus ook heel veel! 

Ik maak haar eigenlijk nooit zelf wakker, laat haar wakker worden, dan is ze nl uitgerust. (Tenzij er plannen zijn en het niet anders kan natuurlijk, ik heb er nog 2 van 7 en 11 jaar, en de baby moet mee in het gezinsgebeuren…)

Sterkte!! ♡

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe kan ik zwanger worden van een jongen?? #10268878 Quote

Mannen bepalen het geslacht. Wel eens gehoord dat er mannen zijn die alleen maar meisjes kunnen ‘maken. Als je er al 3 hebt en graag een jongen wilt, zou ik er eentje adopteren…