Hin

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In ziekenhuis in Ede bevallen. Prima begeleiding gehad.

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: De 2e kwam die eerder of later? #10259609 Quote

1e 40.5 in 12 uur thuis.

2e 40.4 in 9 uur thuis.

3e 42.1 in 22 uur ziekenhuis, weeën opwekkers en ruggenprik…

Dus zegt niet zoveel hoeveelste kind het is!! 🙄

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in september #10253184 Quote

Gebruiker10153887 wat naar dat je je zo onzeker voelt! Wat 1 x per week poepen betreft; dat schijnt echt zo te zijn! No worries. En die krampjes zijn super zielig… maar je hoeft hier niet onzeker over te zijn. Als je hem dichtbij je houdt, is het goed. Gewoon ‘er zijn’ is genoeg. Je doet het goed! ♡

Hier ook het bibs speentje. Is de enige die ze fijn vindt. Hier is het gebruik wisselend. Meestal alleen als ze onrustig is, omdat ze wil eten, maar ik nog héél even iets moet doen. 

Vloeien jullie nog steeds? Ik na 4 weken nog steeds wel en ben het wel aardig zat. Eerst 9 maanden niet ongesteld en dat dubbel en dwars… pff.

Verder is het heerlijk genieten en tegelijkertijd overweldigend. Weet soms niet waar ik de tijd vandaan moet halen ondingen gedaan te krijgen… wil soms gewoon met ons meisje op m’n borst uren zitten. Maar ja, nog 2 anderen kinders een huis waar wel eens wat in moet gebeuren, de eindeloze was… 

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Draagzak #10252233 Quote

ByKay click and go, heel fijn.

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: ❣ Baby's geboren in Augustus ❣ #10252130 Quote

Hier een meisje van 3,5 week, maar was in augustus uitgerekend, dus mag ook vast meepraten hier. 😂

Febe slaapt in de wagen overdag en ’s avonds en gaat pas in haar wieg als wij naar bed gaan. Als ik zelf een middagdutje doe, gaat ze mee naar boven in haar wieg.

Het is mijn derde en ik merk dat ik er relaxter over ben, het komt vanzelf. Gewoon doen waar jij het fijnst bij voelt. Ik wil haar dichtbij hebben nu ik nog lekker verlof heb!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Herpes en zwanger #10252129 Quote

Ik had regelmatig een koortslip, dus op een iets ander plekje. Maar wat me tijdens mijn zwangerschap hielp, was probiotica. Ik dronk (en nu nog) iedere ochtend proviact (van de Lidl, goedkoper dan yakult….) Heb geen enkele koortslip gehad tijdens mijn zwangerschap. Misschien een ideetje voor jou ook!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Borstvoeding en bevalling #10250246 Quote

Gefeliciteerd Becca! Wat fijn om te lezen dat je man je helpt! Het is echt pittig even voor je! Tegen mij is gezegd dat de baby een kwartier per borst moet drinken in het begin en als je borsten nog niet leeg zijn, eventueel nakolven… maar dit hoefde dan maar één keer per dag. 

Dan nog ben je ruim een half uur bezig… en komt je beebje al weer na 2,5 uur… wellicht is het een idee om wat te kolven  en dat je man te laten geven, dan kun je zo’n 5 uurtjes pakken. In het begin drinken ze nog maar weinig. Volgens mij max 60, maar dat moet je even vragen  aan je kraamhulp. 

Sterkte! Het komt echt goed! Die van mij is nu bijna 3 weken oud en sliep vannacht van 23.00 tot 4.30. Nog even volhouden!!!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Bacteriën :( #10246529 Quote

Als je ‘m handig lijkt, schaf er eentje aan! Mij lijkt het een gepruts van jewelste… en soms even snel een klein boodschapje, heel dat ding optuigen… vind het vooral slimme marketing, want oef, bacteriën… je zou ook zo’n pakje hygiënische doekjes mee kunnen nemen en even de duwstang schoon maken. Ik snap het wel hoor, maar vind zo’n ding persoonlijk wat over de top. (Heb er ook nog nooit eentje gezien trouwens in een supermarkt…)