Hin

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10152333 Quote

Lm en frummel, respect; nog aan het werk! Ik heb telkens geen zin in koffie, terwijl ik echt van koffie hou! Thee ook niet… vooral maar sapjes… werkse nog even!!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10152330 Quote

Kim, gewoon 2! Super bijzonder zeg, helemaal als je zo lang op moest wachten!

Melissa, ook misselijk hè… gelukkig voor je dat je bijna weer een aantal dagen vrij bent, en een echo donderdag!

Miniwondertjes, heerlijk zo weinig klachten! Ik mag ook zeker niet klagen! 

Citrus, stom hè, dat irritante gevoel. Denk dat genoeg rust een hoop doet. Slaap lekker voor straks!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10152267 Quote

Niet ‘een slang’, hahahaha, ‘eens langs’!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10152266 Quote

Hoi allemaal, lukt niet om op ierdeen persoonlijk te reageren, veel geschreven! Maar wat naar hè, als je je niet goed voelt. Ik heb zelf geen misselijkheid, alleen wat weeïg en gekke cravings. Ik herken echter wel dat sippe, down-gevoel. Vandaag een betere dag, maar gister, pffft. Had dat ook altijd als ik ongesteld moest worden. Denk erover om na deze zwangerschap een slang een hormoon-deskundige langs te gaan. Wij hebben volgende week dinsdag de eerste echo. Heel veel zin in en tegelijk heel spannend. Ga nu ff douchen, want kouououd. Haha. Daarna weer op tijd naar bed. Lekker saai!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10151081 Quote

Hoi allemaal,

Borrel overleefd Melissa! Haha, jij ook huis vol dus, pas. Best ff aanpoten hè! Je schrijft; ik wil nu ook een keer op een roze wolk zitten, gingen je vorige zwangerschappen moeizaam? (Of heb ik ergens overheen gelzen)

Thanks Jamie. Lief wat je zegt. Ik denk altijd; heb zelf gekozen voor, dus niet zeuren. Ghi. Maar soms best pittig. Je kan van tevoren niet altijd helemaal inschatten hoe iets gaat zijn, in dit geval leven met een man met een handicap. Gelukkig kunnen we er altijd goed over praten en denkt hij mee over oplossingen. Heb bv hulp in huishouding, heel fijn.

Citrus; kan je niet verder helpen, heb er zelf geen last van. Maar volgens mij inderdaad een ‘hoort-erbij-tje’…

Muffin; op naar een mooie zorgeloze zwangerschap deze keer!!

Ik ben alleen maar moe en slaap slecht. Zo irritant… voor iedereen om me heen ook… heb echt last van hormonen, net of ik ongesteld wordt, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren… is dit ook een 1e trimester ding? Wil wel weer gewoon happy zijn en energie hebben. Weet het niet meer zo van de eerste 2…

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10151080 Quote

Hoi allemaal,

Borrel overleefd Melissa! Haha, jij ook huis vol dus, pas. Best ff aanpoten hè! Je schrijft; ik wil nu ook een keer op een roze wolk zitten, gingen je vorige zwangerschappen moeizaam? (Of heb ik ergens overheen gelzen)

Thanks Jamie. Lief wat je zegt. Ik denk altijd; heb zelf gekozen voor, dus niet zeuren. Ghi. Maar soms best pittig. Je kan van tevoren niet altijd helemaal inschatten hoe iets gaat zijn, in dit geval leven met een man met een handicap. Gelukkig kunnen we er altijd goed over praten en denkt hij mee over oplossingen. Heb bv hulp in huishouding, heel fijn.

Citrus; kan je niet verder helpen, heb er zelf geen last van. Maar volgens mij inderdaad een ‘hoort-erbij-tje’…

Muffin; op naar een mooie zorgeloze zwangerschap deze keer!!

Ik ben alleen maar moe en slaap slecht. Zo irritant… voor iedereen om me heen ook… heb echt last van hormonen, net of ik ongesteld wordt, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren… is dit ook een 1e trimester ding? Wil wel weer gewoon happy zijn en energie hebben. Weet het niet meer zo van de eerste 2…

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10150716 Quote

Hahahaha Melissa, gewoon het lezen, maar niet doorhebben! Thanks voor je bemoediging, stelt me wel weer wat gerust.

Mijn ouders vinden het spannend allemaal, ik ben 42 en heb een man met een handicap, oeioeioei hoe gaan we het allemaal regelen… m’n schoonmoeder schoot vol en verder hebben we het nog niet veel verteld.

Ik heb ook vriendinnen verder weg, Agnesz, en woon ook in Gelderland! 😊 Toevallig zie ik woensdag eentje, die ga ik het gewoon vertellen. De anderen… kweenognie! De 23e een echo, duurt laaaaaaang! Hahaha. Wij dinsdag over een week (klinkt al als bijna). Zo benieuwd!

Gisterochtend ineens een huilbui, vlak voor ik naar m’n werk moest… en waarom? M’n boobies, auauauau, maar voor de rest niet klagen! Slaap alleen heel licht en onrustig, da’s wel irritant…

Vanmiddag nieuwjaars-borrel van (een gedeelte van)  onze kerk bij ons in de tuin. Supergezellig. Maar wel lastig, omdat we nog niks vertellen, haha. Dus ik ga nu gauw wat opruimen en gezellig maken en zo.

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10150550 Quote

Oooh wat naar al dat misselijk zijn en spugen! Sterkte voor jullie!!

Ik heb echt het klassieke ‘augurken-craving’. Net m’n man een pot laten halen. 🤣

Vandaag gewerkt en aan m’n collega verteld dat we een babietje krijgen. Zo’n lieve reactie, tranen en al. 

Wilden het eigenlijk niet vertellen nog, maar merk dat ik steeds meer moeite krijg met het ‘geheimpje’. Oooh was het maar vast 15 januari…

Las net (en weet dat ik dat niet moet doen…) dat, wanneer je 42+ bent, er 50% kans is dat het mis gaat… soms is het echt stom dat je tegenwoordig alles kan vinden op internet… ga me proberen te focussen op dat het gewoon goed gaat gaan!