Hin

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10149730 Quote

Aaah fijn Citrus! Wat grappig dat je ook al twee kinderen in dezelfde leeftijd hebt! De mijne gaan het alleen niet redden om het een geheimpje te laten zijn… 🤣 Dit babietje is van een andere vader dan die van hun, dus het eerste wat ze willen is ‘het aan papa vertellen’! Haha. Dus we wachten even tot de 15e.

Melissa ook bijna de echo. Hou je het nog een beetje? 😉

Ik ga zo even kijken voor een andere bh, dat is zo ongeveer m’n enige kwaaltje; enorm gevoelige borsten… dat als ik me in bed omdraai, ik bijna ‘au’ zeg…

En we gaan lekker even naar het strand met z’n tweetjes, kinderen bij hun vader, dus even de tijd aan onszelf!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10149689 Quote

Zooo spannend weer inderdaad, Agnesz! (Is dat Hongaars trouwens?)

Al die eerst echo’s nu voor iedereen! Citrus; jij over een uurtje! 

Ik heb een dochter van 10 en een zoon van 6. Die weten nog van niets, we wachten tot de echo op 15 januari. Zouden eerst de eerste afspraak op 23 jan hebben, en dan nog niet eens een echo… heb vanochtend gebeld of we toch eerder een echo kunnen krijgen. Ik ben (al) 42 en m’n man heeft AMC… nu dus de 15e!!!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10149682 Quote

Hoi allemaal, mag ik ook meekletsen? Heb de berichtjes gelezen en merk dat ik het fijn vind om ook mee te doen.

Volgens mijn eigen berekening ben ik 28 augustus uitgerekend…