Hin

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10244716 Quote

Ze is op 11-09 geboren. 15 dagen over tijd… maar ze is het wachten heel erg waard….

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10244166 Quote

Volgens mij ben ik de laatste!!! Maar ook hier baby-nieuws. Onze Febe is geboren!!! 💗

Ik heb de bevalling als best heftig ervaren, ging niet zoals gehoopt, maar ze is prachtig, lief en tevreden. We hebben net te horen gekregen dat we naar huis mogen. Ze is een bolletje van bijna 4700 gram en moest vandaag dus allemaal suikertestjes ondergaan, maar alles is goed en we gaan lekker naar huis!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10242768 Quote

💗Gefeliciteerd met Alivia!💗

💙Gefeliciteerd met Melvin!💙

Hier inmiddels bijna 41.5… afgelopen donderdag kon ze nog niet strippen, beebje was toch nog niet voldoende ingedaald. Vandaag kwam ze weer langs en lukte het half… nu dus weer afwachten. Ze voelde 2 cm.ontsluiting, dus het begin is er. Als er dit weekend niks gebeurt, maandag afspraak ziekenhuis om plan te maken. (Waarschijnlijk dan dinsdag inleiden…) Heb nu veel harde buiken en hoop dat dit doorzet! Ben het wel zat onderhand! Maar aan de andere kant geen klagen. Slaap nog goed, 2 X eruit om te plassen… geen last van mn rug, alleen steken onderin van het zakken van de baby. Ben niet meer erg mobiel en Netflix is mn beste vriend… dus dubbel allemaal, maar ook vooral zo benieuwd! 

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10241499 Quote

Nog steeds niks… morgen afspraak verloskundige, als ik wil, kan ze strippen. Tenminste, als baarmoedermond verstreken is… anders volgt er afspraak ziekenhuis. Wil zó graag thuis bevallen! Maar wil ook geen risico’s lopen natuurlijk… we gaan het zien! Gister slechte dag, zowel lijf als mentaal, vandaag weer beter. Beetje op en af.

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10241024 Quote

Hier ook niet…. 41 precies vandaag. Ik wil ook!!!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10240179 Quote

En het is september!!! 

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10238911 Quote

Citrus; wat ontzettend goed nieuws!!! Sterke man heb je op de wereld gezet!!

Hin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10238869 Quote

💗Gefeliciteerd met Saar!!!💗