Daiss

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Daiss
    Bijdrager
    In reactie op: Vanavond geslachtsbepaling 14 weken! #10219148 Quote

Een jongen!!!!!! Zo leuk en blij💙

haha het was niet te missen dat dit een jongen word!!!!! 

En oepss iedereen weet het al😜te leuk… 

Daiss
    Bijdrager
    In reactie op: Vanavond geslachtsbepaling 14 weken! #10219069 Quote

Pegg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Jaa ik ben ook zooo benieuwd! 

Gebruiker ohh god hahhaa ja dat zal mij idd ook overkomen🙊 niet van die 1% uitgaande!! 

Daiss
    Bijdrager
    In reactie op: 13weken heftige buikpijn aanvallen met misselijkheid. #10216725 Quote

Thanx voor jullie reactie!

Helaas komen hun er ook niet achter.. waarschijnlijk toch mijn darmen of een kieste die aan het drukken is. die heb ik namelijk schuin onder de baarmoeder zitten..

afwachten ma weer! Vandaag gelukkig nog niet weer gehad.

Daiss
    Bijdrager
    In reactie op: Direct wéér zwanger #10214304 Quote

Joun verhaal is zo precies hetzelfde als mijne.

op 13 maart had ik ook een miskraam met 8 weken! Sochtends wakker geworden met enorme buikpijn en ik wist genoeg smiddags kwam het bloed en ja hoor alles was mis.  K ben ook direct erna weer zwanger geworden en nu 12 weken zwanger. Ik had de dagen voor mijn nod weer die enorme buikpijn waardoor ik zeker wist dat mijn menstruatie kwam. Ma nee hoor ik was zwanger! Ik heb deze buikpijn iedere week nog wel een paar keer. Tot aan week 8 was k ook erg onzeker ma toch weer niet! Probeer het los te laten het komt echt goed en richting iedere echo blijft het spannend ik heb er nu 3 gehad.. 

Daiss
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie en/of zwangerschap na een miskraam #10213146 Quote

Ik ben ook direct na mijn miskraam zwanger geworden en nu 12 weken. 

Ik had alleen maar een week lang bloedverlies en daarna door middel van een echo ook weer schoon verklaar en volgens de arts had ik die dag ervoor alweer mijn eisprong gehad.

alleen ik vertrouwde het niet want ik ken mijn lichaam inmiddels na 18 maanden proberen wel goed genoeg. Bleek ik pas op dag 30 mijn eisprong te hebben. Ik heb wel geregeld na dat ik schoon was seks gehad. En op de dag van ook. Meteen weer zwanger geraakt en totaal niet verwacht. 

Houd je lichaam gewoon goed in de gaten en zolang je nog beetjes bloed verliest zou ik sowieso om een echo vragen. Vaak benje nog niet schoon! En Zolang er wat achterblijft krijg je geen eisprong. Daarna gewoon wachten en proberen je eisprong te vinden. Dat kan bij de 1 weer heel snel zijn en zoals bij mij dus wel wat later.

hoop dat je hier wat aan hebt. 

Daiss
    Bijdrager
    In reactie op: Misschien een miskraam? #10212141 Quote

Bij mij ging de miskraam gepaard met veel krampen en van een beetje bloed bij het afvegen om half 3 tot veel bloed om half 4 al.. in dr avodn een flink grote slijmprop verloren. Toen nog 3 dagen lichtjes gebloed.

oud bloed is nog geen miskraam teken.

krampen en rood bloed is vaak geen goed teken.

sterkte.

Daiss
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger of niet, wie herkent dit? #10206932 Quote

Bij mijn1e zwangerschap gaf de test ook een hele lichte streep en clearblue teste ik met niet zwanger. 2 dagen later beide positiever. Helaas werd dit een mk . Nog geen maand later teste ik op mijn nod met beide dik postief! 

Dussss beide kan! Ook met een lichte streep ben je zwanger!!

Daiss
    Bijdrager
    In reactie op: 14 dagen overtijd test negatief wat nu? #10200874 Quote

Waarschijnlijk een late eisprong waardoor je cyclus langer is.

heb nog nooit meegemaakt dat iemand 2 weken nog negatief test . 

Een cyclus doet echt wat die wil. Bij mij was die soms 6 maanden lang gewoon  32 dagen en dan ineens 56 en weer terug na 32.