Jutjul

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Jutjul
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10284624 Quote

Mandareintje: heel veel succes met je ivf traject! Wij gaan ook inschrijven. Ik ben heel benieuwd hoe je de punctie ervaart!

lapjesendraadjes, zo herkenbaar die mannen… en zo vervelend soms! Die van mij is zeer wisselend in begrip hebben of niet..het gaat er dan bij mij helemaal niet in als hij al loopt te zeuren dat hij ff zuinig moet zijn met alcohol of als hij wat vitamines moet nemen… moet je eens kijken wat voor ellende wij als vrouwen ervan hebben… Maarja, je hebt het er gewoon voor over!

zwindo succes met je kijkoperatie! Zeggen ze daar iets over grotere kans van zwanger worden na de operatie? (Als ze wat weg halen?)

wij gaan nu voor de 6e iui morgen… hoop zo dat ivf niet nodig is. 

Nog eens een vraag aan de mensen die hormonen spuiten: komen jullie ook aan? Ik eet echt zeer gezond maar ik krijg er niks af. Ik kom zelfs licht bij… terwijl ik eigenlijk normaal gezien echt wat af zou moeten vallen met deze hoeveelheid bewegen en zo eten

Jutjul
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10282326 Quote

BO Belle: nogmaals gefeliciteerd! Nu dan echt! Heel fijn voor jullie! kvg: ook gefeliciteerd! aan iedereen: ja constant ingehaald worden is op den duur echt akelig. Al mijn collega’s die jonger zijn hebben al kinderen 😬  mbt drank: ik doe ook hooguit wel eens 1 drankje als we met vrienden uit gaan bijv, om geen argwaan te wekken 😬 Lapjesdraadje heb je een Endometriose cyste of is het meer een gewone cyste van alleen vocht?Jullie vroegen of ik geen ivf ga doen. Ik krijg een verwijzing maar ik vind die stap wel heel erg groot. Ik heb er best een beetje angst voor… ik zei altijd: nee geen ivf maar twijfel nu wel. Ik wil evt wel een keer een kennismakingsgesprek om alles te bespreken en misschien denk ik er dan anders over. Denk wel dat het mijn kansen echt vergroot ivm endometriose. Zijn er meer mensen met Endometriose en ervaringen met ivf?  

Jutjul
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10281123 Quote

bo Belle van harte gefeliciteerd! Wat fijn! Bij ons nu de 5e iui mislukt en beseffende dat dit jaar beslissend is voor wel of nooit moeder worden gezien we nu al 2,5 jaar bezig zijn en de iui kans nummer 6 de laatste is. Ik vind de gedachte nooit een kindje te krijgen echt heel zwaar. Het voelt alsof ik een soort buitenstaander ben en iets mis ten opzichte van andere mensen. Je mist ook daadwerkelijk iets maar ik heb ook het idee dat andere mensen je zo zien, die wel kinderen hebben 😬😢 krijgen meer mensen dit gevoel wel eens? Of ligt dit aan mij? ik zou willen dat ik eerder een partner had ontmoet om kinderen mee te willen, dan was het misschien wel gelukt…. 

Jutjul
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10278110 Quote

Wilkindje, heel veel sterkte! Lijkt me vreselijk om je kindje te verliezen als het dan eindelijk gelukt is… lukken is 1 ding en dan gezond uitdragen nog… erg heftig.

lapjesdraadje, heb jij ook die pijn door je gehele onderbuik? Dat je hele buik geïrriteerd lijkt en je amper kunt bewegen van de pijn? Snap echt niet waar het vandaan komt want de pijn zit niet alleen bij mn baarmoeder… alleen maar gehad bij de 1e en 5e. Bij de rest niet.. 

Jutjul
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10277862 Quote

Ik snap jullie gevoelens helemaal dat het moeilijk is met zwangere vrouwen om je heen. In het begin gaat dat allemaal nog wel maar naarmate de situatie bij jezelf langer duurt wordt het moeilijker… mijn man had eerst ook weinig begrip maar nu gaat hij het ook meer zien toch… dat is wel fijn… gisteren ook weer jankend op de bank gezeten, waarschijnlijk ook van de hormonen maar het is gewoon zo zwaar.. en dan verschrikkelijk veel pijn gehad van de iui. Voor goede eicelkwaliteit heb ik gelezen: selenium, b12, voldoende water, vit d. Zelf neem ik ook nog zink samen met mijn man en eq olie (omega 3). Sterkte en succes allemaal! Hopelijk zitten wij komend jaar met een dikke buik… 

Jutjul
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10277358 Quote

Ik ben al even niet online geweest. Ik zie sommige bekende namen hier ook nog steeds die ook al even bezig zijn…. wat moeilijk hè… en ook een aantal nieuwe mensen waarbij het ondertussen ook al raak is. Gefeliciteerd voor jullie!! Hoelanger je bezig bent ik het traject, des te kleiner worden de kansen is mijn gevoel. Wij zijn ondertussen ruim 2 jaar bezig en as vrijdag onze 4e iui… hoop zo dat het lukt maar de hoop is wel sterk gezakt gezien het al zo lang niet lukt… nu ben ik ook nog bijna 35 dus dat helpt er ook niet aan mee. Ik heb het idee dat de meeste mensen hier wel jonger zijn? Nog mensen hier die na 2 jaar alsnog zwanger zijn geworden? Ik heb endometriose dus het ligt helaas niet aan het missen van een eisprong ofzo, anders zijn de kansen denk ik een stuk hoger. Succes allemaal!! En ik hoop voor jullie toch fijne liefdevolle dagen

Jutjul
    Bijdrager
    In reactie op: Endometriose, 30 plus en iui of ivf #10252330 Quote

Bedankt voor je reactie! Gelukkig voor je vriendin dat het wel gelukt was! 

Mochten er nog meer mensen ervaringen hebben hoor ik het graag! 

Jutjul
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10237515 Quote

Gefeliciteerd chacha! Fijn hoor! 

Bij utrogestan komt mijn menstruatie helemaal niet door. Pas 2 dagen nadat ik ermee gestopt ben. Dus ik moet echt testen en dan weet ik of ik weer aan een volgende cyclus moet beginnen.

Succes met de laatste poging NWJ!