Basilicum

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Basilicum
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10202912 Quote

Hoi allemaal,

Heb een lange tijd niks laten horen. Fijn dat het met de meeste goed gaat. Spannend he die laatste loodjes!

ik ben nu 37+3 voel me nog heel goed. Ergste schoonmaakdrang heb ik achter de rug en kamertje is helemaal af.

Het enige waar ik me zorgen over maak is de jongensnaam (Robert).. ik ben heel bang dat de omgeving die niet mooi vindt… voor ons is dit echt “de naam” en we weten al jaren dat als het een jongetje wordt we hem zo willen noemen. Maar toch hoop je dat de omgeving het net zo’n leuke naam vindt..

word er echt heel onzeker van. Sowieso ben ik soms heel onzeker nu het allemaal dichterbij komt “kan ik deze verantwoordelijkheid wel aan etc” Gelukkig is mijn man heel lief en stelt hij me gerust. 

Basilicum
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10141033 Quote

Hoi allemaal,

sorry ik ben een tijd niet actief geweest op het forum. Merkte dat alle verschillende verhalen me juist onzeker maakte!

@softie wat vervelend zeg! Laat je niet aan het twijfelen brengen hoor!!

ik ben nu 14w en voel me over het algemeen erg goed. Wij hebben wel de nipt gedaan, gelukkig kwam daar niets uit! Uitgerekende datum is twee dagen naar voren bijgesteld maar ik hou gewoon de oorspronkelijke datum aan.

Ik merk dat mijn buik wel echt van vorm verandert. Zeker als ik foto’s naast elkaar leg. Maar ik heb nog geen buikje. Misschien als je heel goed kijkt en je het weet kun je het zien. Ik wacht maar rustig af! Broeken etc gaan wel steeds vervelender zitten en ik voel wel dat er van alles rommelt en groeit. 

Basilicum
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10130162 Quote

Ik ben nu 9+5 heb al een paar dagen vrijwel geen symptomen meer.. daar word ik wel nerveus van. Zijn er meiden die dat herkennen?

volgende week woensdag de tweede echo 

Basilicum
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10128926 Quote

Ik liep al even rond met het idee om het te vertellen, maar was niet direct van plan om het deze week te vertellen. Er ontstond echter een heel mooi moment toen we het met z’n allen hadden over privézaken. Het voelde voor mij goed om het toen te vertellen. Reacties waren gelukkig heel positief. En we zouden later sushi gaan eten en gaan stappen, die plannen werden nu wat aangepast haha.

Basilicum
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10128897 Quote

Sterkte aan de meiden met een slechte echo!!

Ik ben nu 9+1 en heb het afgelopen week op werk verteld. Er werd gelukkig heel leuk en positief gereageerd. 

Ik heb deze week niet heel gezond gegeten.. oeps… merk wel dat ik na het eten een super opgezette, dikke buik heb. Ook zitten sommige broeken niet meer lekker. Heb af en toe wat buikpijn en rugpijn, beetje zeurderig. Herkennen jullie dat? Darmen werken ook een stuk langzamer.. voel me echt dik haha.

Verder nemen de symptomen bij mij wat af. Minder zere borsten. Niet meer zo misselijk als ik 1,5u niet eet… word daar wel een beetje zenuwachtig van..

Basilicum
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10127328 Quote

Wat naar dat sommige van jullie zo beroerd zijn!

Hier is de vermoeidheid terug. Merk ook dat ik snel duizelig en slap ben. Ik denk dat dat door mijn bloeddruk komt want volgens de vk was die best laag.

ik moet om de anderhalf uur eten anders word ik misselijk. Oh en word misselijk van mandarijnen.. zelfs de geur ervan al.. 😂

Verder al echt last van een opgeblazen buik en broeken die moeilijker dichtgaan. Maar voel me eigenlijk prima! Ben vandaag 8+4

Basilicum
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10125699 Quote

Wat een heftige berichten allemaal.. voel me haast schuldig om ons nieuws te vertellen..

Vandaag de eerste echo gehad bij 7+5. Het was een uitwendige echo, ze wilde eerst kijken of het op die manier zou lukken. Je kon het heel goed zien, kippenvel! Helemaal volgens het boekje en nu ontzettend opgelucht! De 14e heb ik de volgende echo, dan ben ik 10+5.

Zijn jullie al aan het nadenken over de nipt? Wij gaan het denk ik wel doen 

Basilicum
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10125058 Quote

Wat erg Feyre! Wens jullie veel sterkte! Het kan nog weken (soms wel 6) duren voordat je ongesteld wordt na een mk, je lichaam is van slag en heeft soms wat tijd nodig!

Wij hebben morgen middag de eerste echo, ben dan 7+5. Erg veel zin in maar ook spannend!