Dotinlove

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Dotinlove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10242583 Quote

Hey Dames,

Ik heb de uitslag van de nipt binnen. Ze hebben niks gevonden, en het geslacht is bekend!!! Het is een jongen en een meisje!!!!’💗💙💗💙💗💙💗💙

Dotinlove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10241642 Quote

Hey elsiejoy, nee ok dat snap ik! Wat is jou waarde van ijzer de laastste keer gemeten? Ik heb net mijn eerste bloedresultaten terug en ijzer was 49. Moest normaal minstens 50 zijn.

@natje, de kleur heeft ook te maken met hoeveel je drinkt uiteraard. Maar sinds week 12 wordt het inderdaad lichter bio mij.

Liefs,

do

Dotinlove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10240254 Quote

Ja klopt vandaag 12W5D. Ik ben 10 maart uitgerekend, volgens de app en de echo’s dus normaal zou dat moeten kloppen.😅

esliejoy, neem jij Davitamon in? Stop er anders eens 2 dagen mee om te kijken of dat betert. Daar zit veel ijzer in en mij maakte dat heel erg misselijk. Voel me nu zoveel beter!!!

liefs..

Dotinlove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10240236 Quote

@zeeuwsmeisje, hoeveel was je HCG dan? Wat vervelend nieuws zeg. Ik hoop gewoon dat je een hele lage hcg hebt, of is dat wishfull thinking? Ik wens echt dat het je eens gaat meezitten.

ik heb ook niet zo goed nieuws, ik heb een hele zware bloeding gehad gisteren, leek wel een waterval van bloed. Bleek dat een bloedvat gescheurd was, naast de placenta van 1 baby. Gelukkig is het bloed naar buiten gekomen want anders had de placenta los kunnen komen. Nu zit er een korstje en is bloeding gestopt, dus ik mag niets meer doen dan enkel platliggen om ervoor te zorgen dat het hopelijk niet alsnog gaat bloeden en fout zou lopen. 

Wel heb ik een supermooie echo gehad van 2 springende baby’s, ze zien dr echt schattig uit!

💋

Dotinlove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10234608 Quote

Aaaaaaah Zeeuws meisje!!!!!🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

jeetje man wat ben ik blij voor he! Heb echt nog zo vaak aan je moeten denken! Wat fijn! Mijn dag kan echt niet meer stuk! Denk dat jij en je partner dus wel supervruchtbaar zijn haha! Blijf je toch een beetje hier om ons op de hoogte te houden van je zwangerschap?? 

Heel veel succes, hoop dat het je deze keer vlekkeloos verloopt!♥️❤️🧡💛💚

Dotinlove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10234442 Quote

Ik bedoel er eerder mee aan te geven dat een zorgeloze zwangerschap zonder ongemakken niet echt bestaat volgens mij. En ik heb eerder het idee dat dat wel zo geïdealiseerd wordt soms waardoor het niet voor iedereen makkelijk praten erover is. Vandaar ook de steeds terugkomende vraag hier: zijn mijn zorgen normaal? En dat wil ik enkel bevestigen met een dikke JA! Dat is normaal, dat hoort erbij! Maar natuurlijk zoals je zegt, als je je echt druk maakt dan laat je je beter even checken. Dan ben je meteen van die vervelende stress af want dat is het laatste wat je nu kunt gebruiken. 

Laat mij zeggen dat ik alles behalve kort door de bocht ben, maar uiteraard kunnen we met lezen niet onze emoties eruit opnemen, dus ik begrijp het wel als je het zo opgevat hebt. Ik hoop dat ik het hiermee een beetje verduidelijkt heb.

veel liefs,

Do

Dotinlove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10234414 Quote

Jezelf zorgen maken blijft een onderdeel van het proces. Het is gewoon een kwestie om er een goede en vooral gezonde balans in te vinden. Het is zeker goed om bepaalde dingen in vraag te stellen, maar soms moeten we ook gewoon accepteren dat slecht voelen, bloedverlies, of moodswings gewoon een onderdeel van jou unieke zwangerschap zijn waarin bijna alles geoorloofd of normaal is. Maar makkelijk is het zeker niet altijd, om dit te accepteren. 

Veel succes!!!

Dotinlove
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10234153 Quote

Hey Miranda,

jij was die andere met een tweeling! Dus je hebt vanishing twin syndroom gehad, jeetje! Hoe kijk je ertegen aan? Ze hadden mij er ook voor gewaarschuwd, dus ik was er ook vrij nuchter over omdat ik denk dat als het er ineens niet meer is, dat ook voor een reden zou zijn. Mijn vroedvrouw vertelde dat vanishing twin syndroom heel vaak voorkomt, want 40% van de zwangerschappen begint als een tweeling. 38% daarvan verdwijnt dus 1 vruchtje. Nu er zo vroeg echo’s gedaan worden zien ze dit dus veel vaker. Vroeger zagen ze dat enkel in de nageboorte als dat onderzocht werd.

liefs,

Do