Mamaaatje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: 28 weken. Hartje kloppen maar niets voelen #10205531 Quote

Als je niet gerust bent zou ik verwijzing gynaecoloog vragen. Dan kan je je daar laten voorlichten en evt extra echo krijgen

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: 6 maand & nachtbraken #10203833 Quote

Heb je goede blinderende gordijnen? En heeft hij het niet te fris s nachts. Dit zijn 2 belangrijke dingen die er voor kunnen zorgen dat ze na hun diepe slaap rond 5u wakker worden. Op dat uur is hun lichaamstemperatuur het koudst. Wellicht extra kleertjes aan of dekentje erover als jullie gaan slapen. Of dus kamer donkerder maken? 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 11 weken en nog 8 voedingen #10203342 Quote

Ik vraag me alleen af hoe dat straks met kolven zal gaan op het werk. Kan moeilijk 4x kolven op het werk. Hoe doen anderen dat? 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 11 weken en nog 8 voedingen #10203341 Quote

Hier een meisje van 13 weken en krijgt ook met bv nog 7-9 voedingen per dag… gisteren toevallig 6 voedingen omdat ze meer geslapen had overdag. Maar soms slaapt ze telkens maar 45 min en kom ik dus op vaker voeden uit. Erg vermoeiend maar ik ga er gewoon in mee… komt vanzelf goed denk ik dan maar

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Inbakeren afbouwen #10203253 Quote

Ik heb het als volgt gedaan met zoontje destijds:

leg een dekentje strak om het matras halverwege op het bedje. Leg daarna baby bovenop het dekentje in een slaapzak met lange mouwen. Leg de baby met oksels ter hoogte van bovenkant dekenje. Stop daarna beide armpjes onder het dekentje, dus laat baby erbovenop liggen en enkel de armpjes langs het lijfje onder het dekentje. Zo kon zoontje niet wapperen om zichzelf wakker te houden en had hij net genoeg tijd om in slaap te vallen zonder inbakeren. As hij dan sliep, kwamen zijn armen vanzelf vrij maar werd daar niet per se wakker van en zo heeft hij geleerd om niet meer ingebakerd te liggen… succes

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Onzekere moeder #10195454 Quote

Evt in ochtend ook boterham aanbieden en maar 90 melk. En ik zou proberen hem eerder aan nacht te laten beginnen en fles van half 10 eraf te halen

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Stom geweest #10195258 Quote

Als je al deze symptomen al hebt zal je hcg al traceerbaar moeten zijn dus je kan al testen. En wat gebeurd is is gebeurd. Je gaat er vermoedelijk geen abortus voor plegen dus gewoon loslaten die angst

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Niet in slaap te krijgen na nachtvoeding #10195257 Quote

Langer rechtop houden na nachtvoeding. Klinkt als reflux, hebben ze allemaal op die leeftijd, dat het omhoog komt. Dan gaan ze slikken, grommen, hikken