Mamaaatje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Dringende vraag!!! #10090310 Quote

Je progesteron is hoger na bevruchting. Kan je ook beroerd van zijn…. 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Matras ledikant kopen… welke? En waar? #10090210 Quote

Wij hebben voor onze kindjes ook aerosleep. Namelijk nog een groot voordeel boven op beter ademen en temperatuur: als ze spugen hoef je cover alleen te wassen en blijft matras schoon :-). En geloof me, heeft ons heel veel werk gescheeld

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10090059 Quote

Ik weet sinds vaderdag dat ik zwanger ben. 4 dagen voor nod op gok getest (voelde me wel al erg moe) want leek me leuk om als vaderdagscadeau te geven. En ja hoor, positief. Nu uitgerekend 5+2 dagen. En dus eind feb/begin maart uitgerekend. Is 3e zwangerschap. Heb al 2 gezonde kindjes maar vind het misschien nog wel spannender dan ooit. Nu meer gedachtes als: wat als het kindje niet gezond is? Had ik niet ‘tevreden’ moeten zijn met 2 gezonde kindjes? Maar het is oh zo gewenst. Helaas erg moe en flinke stemmingswisselingen helaas. Hebben jullie dat ook? 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: nub theorie 11+3 #10089361 Quote

Geen goede foto hiervoor, je ziet uitsteekseltje niet en is zowel bij meisjes als jongens aanwezig, waarschijnlijk foto in verkeerde hoek genomen. Nub gaat over in hoeveel graden uitsteeksel zit tov ruggengraat….

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: meisjesnaam… #10088629 Quote

Beste mama van mila. Let op met de initialen. SM wil je liever niet (denk ik).

ik vind Saar, Cato en Keet leuke namen! 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Wie is er ook zwanger van 3e kindje? #10087809 Quote

Hoi mariette,

leuk om van je te horen. Ik ben net 4 weken zwanger maar vooral doodmoe merk ik. De andere 2 zwangerschappen was ik van voor tot achter misselijk met veel spugen. Hoop stiekem dat het dit keer mee gaat vallen!! Hoe oud zijn jouw andere kindjes? Hier 1 van 3 jr en 1 van 20 mnd

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: uitgerekend februari 2019 #10087216 Quote

Gisteren op vaderdag getest, 4dagen voor nod en positief op early test ear blue. Vandaag met gewone etostest ook positief. Ben doodmoe vooral maar heb ook wat krampen in onderbuik sinds een week. Eind feb uitgerekend als alles goed mag blijven gaan. Wordt 3e kindje…. 

iemand heel leuk idee qua jongensnaam? 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Juni 2018 #10087032 Quote

@citrus: ik had vanaf eisprong meer afscheiding dan normaal. En week na eisprong tot nu toe was zeurende buikpijn. En dus erg moe. Daarom vermoeden dat ik zwanger was…. Luteale fase kan wisselend zijn. <9 dagen of > 18 dagen maakt zwanger worden lastiger. Dit is fase tussen ei en menstruatie.

sterkte voor alle dames die nog niet zwanger zijn. Houd moed. Ik ben een vrouw met overgewicht, sport sinds een jaar wel regelmatig maar daarvoor weinig, en 3x relatief makkelijk zwanger geworden. Zegt dus niet alles, je fysieke gezondheid