Mamaaatje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Juni 2018 #10087032 Quote

@citrus: ik had vanaf eisprong meer afscheiding dan normaal. En week na eisprong tot nu toe was zeurende buikpijn. En dus erg moe. Daarom vermoeden dat ik zwanger was…. Luteale fase kan wisselend zijn. <9 dagen of > 18 dagen maakt zwanger worden lastiger. Dit is fase tussen ei en menstruatie.

sterkte voor alle dames die nog niet zwanger zijn. Houd moed. Ik ben een vrouw met overgewicht, sport sinds een jaar wel regelmatig maar daarvoor weinig, en 3x relatief makkelijk zwanger geworden. Zegt dus niet alles, je fysieke gezondheid

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Juni 2018 #10086941 Quote

Vandaag 3 dagen voor nod. Clear blue early meegenomen op vakantie. Kon het niet laten om vandaag al te testen vanwege vaderdag. Leek me enorm leuk om als deze positief is, deze in te pakken als vaderdag cadeau. En wat schept verbazing: (licht, maar wel duidelijk) positief!!! Verklaart misschien ook waarom ik al een week buikpijn heb en doodmoe ben….  Straks manlief dus maar verrassen. En wel over paar dagen opnieuw testen of test positief blijft, duimen!! Is ons 3e kindje dan…

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Juni 2018 #10086583 Quote

Heeft iemand hier ook last van? NOD 20 juni. Sinds paar dagen (4 dagen na ovulatie) buikpijn, alsof ik ongesteld ben. En moe moe moe! Iemand ook deze klachten (gehad)? En toen zwanger of niet? 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Wachten op NOD, wie nog meer? #10085041 Quote

Ik ben ook aan t wachten. Vermoedelijk 4-5 dagen na ovulatie nu. Wat me wel opvalt: ben doodmoe! En veel hoofdpijn, zou t een teken zijn doordat progesteron nu hoog blijft als t raak zou zijn? 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Hoevaak sex bij zwanger worden #10084858 Quote

Zodra je menstruatie over is, om de dag vrijen gedurende 1,5 week zodat je eisprong erin valt. Sperma blijft 4 dagen in leven. Ei maar 12-24u dus je moet vooral voor de eisprong vrijen

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Licht streepje #10084856 Quote

Hcg verdubbelt per 2 dagen dus wacht in ieder geval 2 dagen voordat je weer een test doet. Iedere dag is niet zo zinvol en kost veel geld…. Maar idd vals negatief bestaat. Vals positief niet 🙂

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Aan het proberen voor 3e kindje #10084851 Quote

Mocht het ons gegund zijn, een 3e zwangerschap, dan ga ik die mantra maar eens proberen 🤗

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Aan het proberen voor 3e kindje #10084842 Quote

Dankjulliewel. Heb bij beide zwangerschap lopen spugen tot einde zwangerschap. Bij 2e erger dan bij 1e. Hoop dat jullie gelijk hebben dat t beter kan worden 🙂

hoeveel kindjes hebben jullie?