Mamaaatje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Flesvoeding teveel of niet #10192259 Quote

Die 1 liter is niet achterhaald mensen. Dit heeft te maken met eiwitten in kunstvoeding. Meer dan 1 liter per dag is niet goed voor de nieren van het kind. Dus ik zou eerder overgaan op Forte en niet steeds maar meer gaan geven aan je kind! 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Laparoscopie, ervaringen gezocht. #10191342 Quote

Een zwangerschaps joggingsbroek raad ik je aan. Met zachte flap over je buik en koord laag onder je buik…

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Merkt een baby wat van een eiersprong? (Bv) #10190979 Quote

Mijn dochter dronk altijd de week voor menstruatie super slecht. Iedere maand weer en productie kwam pas weer op gang als ik menstrueerde. Dus ja ik geloof dat het met hormonen te maken heeft

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen 3e kindje #10187363 Quote

Hier net moeder van 3 kinderen. Oudste 3jr 10 mnd en jongste 6 weken. Is wel topsport even maar alles valt of staat ook wel met hoeveel je man doet moet ik zeggen. Ik heb echt geen tijd nu om hele huishouden te doen naast borstvoeding en de andere kindjes. Gelukkig doet mijn man bijna heel het huishouden dus dat scheelt enorm. Verder vind ik vooral de interactie tussen de kindjes geweldig om te zien. Ze zijn nu al helemaal dol op hun zusje. Dus volg gewoon je gevoel. Ik heb ook lang getwijfeld maar ben blij dat ik er voor gegaan ben. 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Joep of Bram????? #10187361 Quote

Onze dochter zou Joep hebben geheten als ze een jongen was geweest. Klinkt vrolijker dan Bram. Ik zeg dus Joep

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Tips babyschoenen #10187186 Quote

Voor als ze nog niet lopen: Bobux. Anders  shoesme of bunnies of jochiefreaks

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: rijstebloem met 3 maanden #10186970 Quote

Als je borstvoeding geeft zal het wel te maken hebben met regeldagen. Of inderdaad een sprongetje. Waarom de borstvoeding vervangen door rijstebloempap?! Hij is nog jong, accepteer dat er soms gebroken nachten zijn

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: 3 of meer kids, bevalling steeds sneller? #10186511 Quote

Mijn 3e duurde iets langer dan 2e maar korter  dan 1e. Hoor ik vaker ook