Mamaaatje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren februari 2019 #10185837 Quote

Mijn dochter van 6 weken ligt in romper, pyjama en sokken in puckababy piep met daarover heen een koeka deken met fleece aan binnenkant. Vind ze heerlijk. Ik voed haar zonder puckababy en leg haar er daarna weer in. Gaat prima hier

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Slaapritme #10184678 Quote

Het is heel normaal dat baby’s eerst ‘doorslapen’ in de avond. Dit zal langzaam verschuiven naar de nacht. Gewoon afwachten dus

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Maak me zorgen #10184259 Quote

Klinkt als peuterdiarree. Onschuldig maar vervelend. Probeer suikerinname te verminderen, dat is de boosdoener

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Pyjamapap? #10183062 Quote

Geen gewone melk of pyjamapap zou ik doen. Peuter opvolgmelk is beste, met name qua ijzer

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: tips voor zindelijkheidstraining #10182307 Quote

En vooral consequent zijn. Dus hele week geen luier aan overdag. Ook niet naar supermarkt, ook niet naar dierentuin. Gewoon potje overal mee naar toenemen en ieder kwartier vragen. En belonen met stickers, vinden ze fantastisch! Als t na week niet blijkt te gaan, paar maanden wachten en opnieuw proberen

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Nutrilon prosyneo of ha #10182023 Quote

Prosyneo is soort van de nieuwe hypo allergene voeding. Bevat pre en postbiotica. 

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Voelbare bult #10181567 Quote

Aambei??

Mamaaatje
    Bijdrager
    In reactie op: Slaaptraining HELP IK WORD GEK #10181379 Quote

Ja als je hem na 3,5u eruit haalt heb je toegegeven in zijn ogen. Dus volgende keer zal hij weer lang proberen te rekken tot je toegeeft. Enkel doorzetten gaat zin hebben. Kinderen van die leeftijd zijn enorm slim. En een paar nachten minder slaap gaan ze niet van dood…