Klaasjee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10253207 Quote

Welkom!

Oei inderdaad dat is wel ff schrikken en omschakelen als je er dan pas achter komt. Hopelijk kun je er toch een klein beetje van gaan genieten!

@mama mia dat zou ik idd maar doen dan. Misschien lukt het om het nog wat te verminderen of krijg je tips om er beetje mee om te gaan. Zeker ook ’s nachts.

Hier gaat het wisselend. Slapen blijft een drama. Vorige week voelde ik de kleine ook veel minder en door een slechte nacht was ik compleet overstuur ’s morgens. Mocht gelukkig een half uur later langs komen en even naar het hartje mogen luisteren. Alles was goed. Kleine lag waarschijnlijk “verkeerd” waardoor hij minder voelbaar was

Helaas wel een ander probleem gekregen.. verstopping icm een aambei😓 Zit nu aan mega vieze zakjes voor de ontlasting die ik kokhalzend inneem. Probeer het nog tot na het weekend maar anders ga ik andere vragen.

Hebben inmiddels wel onze babykamer gevonden!😁 komt over een maandje ongeveer. Nu nog helemaal bedenken hoe we de muren gaan doen. 

Gaan jullie ook naar in de wolken festival? Hoop daar ook nog wat inspiratie op te doen 😊 Wat voor matrasje hebben jullie gekocht?

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Geen zin in seksuele intimiteit #10251905 Quote

Nog geen ervaring met na de bevalling, maar gebruik je al anticonceptie? Ik heb dit met de pil gehad namelijk. Heb echt aan mijn relatie getwijfeld tot ik ergens een keer hoorde dat o.a. de pil je libido heel erg kan verminderen. Ik ben toen overgestapt op de spiraal en toen ging het al een stuk beter. 

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Nipt test #10250875 Quote

Wij hebben het wel gedaan. Omdat het ons iets meer rust gaf (1e kindje). Maar zoals BenB zegt als je weet dat je een zwangerschap niet zou willen afbreken is de vraag idd of het zin heeft om het te doen.

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10249618 Quote

@rocks oei dat lijkt me erg vervelend. Heb je daar vaak last van? Geen last van je banden of je buik door het hoesten? Beterschap!  Hopelijk knap je snel weer op!

Haha denk dat hij down under niet mag scheren voor het geval er sneeen komen😂

@Calathea en mama mia. Lichamelijk heb ik eigenlijk nergens last van. Heb wel een gewoon kussen geprobeerd en sinds van de week een voedingskussen, maar heb die toch maar weer weggelegd😂 Het is mentaal vooral. Kan er alleen niet achter komen waarom ik wakker wordt, maar als ik wakker wordt dan begin ik meteen weer te piekeren. Hoop snel wat dingen in huis af te kunnen strepen zodat dat ook wat rust gaat geven. Heb jij al voedingskussen geprobeerd mama mia?

@calathea haha nu al lastig met schoenen? Dat is wel balen dat we de winter in gaan. anders had je nog slippers aangekund. Jij hebt al een kindje toch? Klopt het dat je na de zwangerschap een grotere schoenmaat kunt krijgen? Las dit ergens een tijd terug. Moet nieuwe schoenen hebben, maar dan ga ik niet investeren in hele duren😊

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10248706 Quote

Wat een goed nieuws! Dat is wel even een opluchting! Kun je nu lekker aan je conditie gaan werken😊

Haha zie mezelf al staan met een handspiegeltje🤣 ben benieuwd welke dingen straks nog meer lastig worden.. schoenen aantrekken gaat nog wel goed😋

Vandaag weer een hele slechte nacht gehad. Lig veelste veel na te denken. Steeds als ik wakker wordt dan staan mn gedachten meteen weer aan. En dan duurt het weer ff voor ik in slaap val. Lukt me niet om het te doorbreken😔 Maar het begint me nu wel op te breken😔

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10248123 Quote

@mama mia duim met je mee dat het goed is morgen😊

Bij mij slijt het niet echt. Heb er ook maar 1. Boven mag het niet omdat ik daar dan op bijt en dan heeft het alsnog geen zin. Met als gevolg dat die tanden nu dus wel langzaam een beetje scheef gaan staan😓 Heb je er nu ook echt last van of zou je indien nodig nog kunnen wachten tot na de bevalling?

Heel veel meubels zijn inderdaad strak. Gelukkig hebben ze van alles zodat er altijd wel wat tussen zit😊 Dat hele strakke witte vinden wij ook niet zo mooi. Willen iets wat een beetje breekt. Wanneer krijg je de meubels?

Hahaha dat probleem had ik gisteren ook😂 zat me echt te bedenken.. hoe gaan we dit over een paar weken doen😂 ga mn vriend toch echt niet om hulp vragen, maar om het nou te laten zitten… dus mocht iemand een gouden tip hebben!🤣

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10248104 Quote

@mammiesammie hahahaha dan vind ik een snack in de friettent toch wel een stuk makkelijker🤣 Hoop niet dat je daar weken over na hoeft te denken😜

Zag zojuist een topic van je vakantie. Ben je eerder naar huis gegaan? Of nog ergens anders heen gegaan? Vervelend dat je geen duidelijkheid hebt gekregen.

@mama mia volgens mij mag je nog best veel bij de tandarts. Is al hééél lang geleden dat dat spalkje bij mij is gezet. Dus geen idee meer hoe vies het was🤣 Volgens mij is het niet heel vies, want het het is dacht ik idd alleen zn waxbolletje. 

@calathea snap dat je geen stedentrip meer wilt doen. Texel schijnt wel heel leuk te zijn! Lekker ff uitwaaien, kopje warme chocolademelk met slagroom🥰 Hoop wel voor je dat het een beetje droog is. 

Wij komen er niet uit met de babykamer. Weten gewoon niet welke meubels we moeten kiezen. Willen niet helemaal wit, maar iets van houtskleur erin verwerkt. Hebben opzich wel een hele mooie gezien, maar daar zit best veel hout in en is wat robuuster dus ben weer te bang dat het misschien te grof is.. maar eerst moeten we alles opgeruimd hebben🤣 Hebben jullie al wel meubels besteld?

Last van mn rug heb ik nog niet, wel later op de dag van mn banden/spieren. Merk dat die buik wel wat groter begint te worden. Zit me zelf ook al de hele dag in de weg vandaag. En kan er niet zo goed tegen dat niet alles meer zo makkelijk gaat. Wil allemaal opruimen en verven enz, maar mn lichaam wil niet altijd even goed meewerken en luisteren naar mn lichaam lukt nog niet echt goed🙄

@mamamia snap dat je je daar druk over maakt. Krijg je morgen dan ook meteen uitslag? Veel succes morgen!!

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10247665 Quote

@mammiesammie haha snap dat je die hebt thuis gelaten. Pas geleden ook nog op vakantie geweest en je bent toch wat voorzichter qua klimmen en klauteren. En sowieso is beetje relaxen samen ook niet verkeerd😊

Zijn jullie al uit over de naam? Wij komen er echt niet uit😯 Hebben wel een beetje een top 3. Maar bij alle 3 hebben we niet zoiets van ja! Dat wordt hem.. vind het echt zo ontzettend lastig en wil ook niet te lang wachten. Stel er gebeurt iets en de kleine komt vroeger en je hebt geen naam.. (kan natuurlijk later altijd nog wel wisselen mocht je wat leukers vinden, maar nu hebben we eigenlijk niks🙈)