Klaasjee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Geen hartje bij 6 weken? #10244095 Quote

Super goed om te horen! Heb de vorige keer ook jullie verhaal meegekregen en nu weer. Snap dat het allemaal even extra spannend is geweest. Voor jullie een ontzettend grote opluchting dat het hartje nu klopt! Geniet er lekker van!😊

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10243149 Quote

@mama mia schandalig! Haha gelukkig voel je je er nu wel wat beter bij. Heb je dit ook met je verloskundige besproken? Misschien kan zij jou helpen of geruststellen? 

Heel apart om het te zien bewegen! Gisteren was hij ontzettend actief. Steeds als ik ff rustig aan wilde doen begon hij flink te bewegen😂 dat voorspeld veel goeds voor de komende 20 weken🙄

@calathea kan me ergens wel voorstellen dat het daarna heel leeg aan voelt. Dan zie je het gespartel in het echt😋

@rmoona haha moet jou partner op de onmogelijkste tijden de koekjes halen of heb je wel altijd een voorraadje??😋

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10242445 Quote

Haha nee dat heb ik gelukkig nog niet gehad. Merk wel dat ik veel op dezelfde plek voel. Onderin of rechts. Links voel ik het bijna niet.

Dat popcorn of vlinder gevoel ken ik ook niet echt. Wel het gevoel van die zenuwtrekking. 

In het begin vond ik het een vervelend gevoel. Nu begin ik er wel echt aan te wennen. Van de week zag ik je met een stomp ook ineens mn buik bewegen. Zag er heel apart uit😂

Vandaag niet gewogen mama mia?😉

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10242052 Quote

Ik zou me nog even niet te druk er over proberen te maken. Ik ben überhaupt pas 4 of 4.5kg aangekomen. 

Misschien proberen niet elke dag te wegen? Je kan sowieso wel eens verschillen qua gewicht. Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Je moet je niet gek laten maken door het internet dat je zoveel kilo aan moet komen. Dat is voor iedereen anders. Sommige komen 10kg aan en hebben een zwaarder kind en sommige komen 20kg aan en hebben een lichter kind. 

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10241049 Quote

@emilyy jaa jou ken ik nog! Goed om te horen dat alles goed gaat! Waren er toen wel heel veel tegelijk in die topic zwanger.

@rockss haha ja conditie lever je snel in😂 verder wel goed kunnen genieten van de vakantie? Wij voelen de kleine nu ook steeds beter van buiten. Zag van de week ook echt mn buik bewegen toen ik een stomp kreeg zag er super grappig uit😂

@Dais nee dat herken ik niet. Al besproken met de verloskundige? Weet niet of de baby daar al zou kunnen trappen.

@mama mia ik heb altijd een zakje suikervrije zoute dropjes bij. Als ik me dan flauw voel neem ik die een paar in. Mijn bloeddruk is altijd goed geweest als ze het gingen meten, maar voelde me er wel prettiger bij. En oja bouillon pakte ik ook zo af en toe! Van die opkikker.

@mamma sammie stomme hormonen🙄 Gelukkig vannacht een betere nacht gehad, daar knap je gelijk weer ff van op. Je hersteld ook gewoon minder snel merk ik. En ik wil er ook nog niet aan toegeven om tussendoor te gaan slapen. Ben bang dat ik daar aan ga wennen en dat wil ik ook niet.

Namen bedenken vind ik ook echt mega moeilijk. Voor een meisje heb ik ineens wel wat dingen in mn hoofd zitten maar voor een jongetje is het het net allemaal niet. 

Heb net in een zwangerschaps app een artikel gelezen over je buik. Dat iedereen uniek is. Zowel jij als de baby. Dus de buik is ook uniek. De verloskundige kan goed de groei bij houden en dat is het belangrijkste! Probeer je niet te gek te laten maken door wat andere denken en zeggen. Het belangrijkste is dat het goed gaat met jou en de kleine!

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10240122 Quote

Poeh mama mia normaal hoor je dat het 2e trimester wel wat beter gaat. Hoop snel voor je dat je je wat beter voelt!

Wij hebben ook nog niet zo heel veel gekocht. Wil misschien ook kijken naar een voedingskussen. Kijken of dat iets van verbetering gaat geven. Weet ook niet of het echt daar aan ligt. Kom er niet goed achter waardoor ik slecht slaap.

@mammasammie haha ja dat is dan zeker al een verbetering😂 Weet je waardoor je zo slecht sliep?

Rusteloze benen heb ik af en toe, maar dat had ik voor de zwangerschap ook wel eens. 

Voelen jullie de kleine ook al trappelen? Begin er nu steeds maar aan te wennen. In het begin vond ik het heel vreemd en soms vervelend. 

Wij krijgen een jongetje😊

Weten jullie al wat jullie met borst en flesvoeding willen? Ik denk dat ik nu wil beginnen met borstvoeding voor de eerste paar voedingen (weet ff de naam niet meer voor de eerste borstvoeding) en daarna denk ik over naar flesvoeding.

En thuis of ziekenhuis bevallen?

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10239921 Quote

Ik klets weer gezellig mee! Ben ook niet zo van de whats app groepjes 😊

@Calathea van de ene kant vliegt de tijd, maar toch lijkt januari nog heel erg ver weg.. 

@mamma mia wat vervelend dat het allemaal moeizaam gaat. Merk je in de 2e trimester wel iets van verbetering of niet?

Hier gaat alles goed! Alleen wel veel last van vermoeidheid. Slaap op de een of andere manier heel onrustig dus ben aardig gaar de afgelopen tijd. 

Hebben jullie al veel aangeschaft??

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Meisje of jongen? #10238167 Quote

Foto is helaas niet zichtbaar.