Klaasjee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger na miskraam #10224958 Quote

Na een miskraam bij 5/6 weken geen menstruatie meer gehad en meteen zwanger. Nu inmiddels 14 weken. Ik heb toen wel een controle echo gehad bij de verloskundige waardoor we zeker wisten dat er ook niks meer zat. Heb je nog een controle nadien gehad? Of zelf nog erna getest?

Als je twijfelt zou ik contact opnemen met de verloskundige en je verhaal uitleggen, misschien kunnen ze al een echo maken. Niet perse om het hartje al te zien kloppen, maar om te bevestigen dat het idd om een nieuwe zwangerschap gaat.

Succes! Hoop voor je dat het gewoon een goeie nieuwe test is!

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10224856 Quote

@Rockss oh had niet gedacht dat dat ook bij bandenpijn kan horen, omdat het aan de achterkant zit.. vreemd lichaam🤔 haha. Thanks voor het doorgeven. Hopelijk zakt het bij beide snel een beetje weg!

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10224771 Quote

@molly ja voor ons ook de eerste! Dus super spannend!😊 Spannend voor de NIPT test. Vond het vooral een fijn idee als we zouden weten mocht het het syndroom van down hebben. Dan konden we daar ons op voorbereiden, maar diep van binnen is het toch een hele opluchting dat alles goed is. Hoop bij jullie ook!!

Ik ben nog helemaal niet aangekomen. Blijf nog best gelijk in gewicht. Terwijl mn buik nu wel begint te groeien. Vind het wel een eng idee om aan te komen🙈 Kom straks op gewichten wat ik nog nooit heb gewogen. Dat wordt nog even een knop op zetten in t koppie..

@gebruiker wow gefeliciteerd! Lijkt me heel heftig om er zo lang mee bezig te zijn. En wat bijzonder dat het net voor de bruiloft toch zo mocht zijn!

@sharonn en weet je al wat het gaat worden?? Was het wat je had verwacht??

@rockss ik heb juist pijn in mn rechterbil. Zeker als ik heb moeten bukken om iets op te rapen ofzo of zelf bij het tandenpoetsen. Dan doet het 2 tellen mega pijn en dan is er niks aan de hand. Twijfel of ik hiervoor de verloskundige moet bellen of de huisarts. Want het lijkt steeds erger te worden..

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Wel of geen sushi tijdens zwangerschap ? #10224386 Quote

Mag zeker! Pas nog gedaan😁 Net zoals de rest hier bovem zegt geen rauw vlees of vis. Let wel op met die viseitjes die erop zitten die mag je ook niet. Sommige sushi tenten hebben een kaart waarop staat wat je als zwangere vrouw mag, maar dat is jammer genoeg lang niet overal.

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Onzeker over zwangerschap #10224020 Quote

Hier geen bloedverlies gehad. Niet extra plassen en een mega opgeblazen gevoel gehad waarbij aan het eind van de dag mn broeken echt verschrikkelijk zaten en toch hartstikke zwanger😊 Iedere zwangerschap is anders.

Heb wel vaker gehoord dat je bij een 2e sneller een buikje kan krijgen, maar ik ben pas zwanger van de 1e dus heb daar geen ervaring mee.

Gefeliciteerd!

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: In de war: buikpijn, borsten pijn en toch bloeding #10223885 Quote

Heb je al wel een test gedaan om uit te sluiten of je zwanger bent of niet? Was de bloeding zoals je “gewend” bent of was het anders als anders?

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10223860 Quote

Hoop dat we nu nog niet te veel hoeven te wennen aan de korte nachten. Het duurt nog zo lang hahaha!

Ik ben nu 13.5 week ik heb in het begin ook veel last gehad van een opgeblazen gevoel. Toen zaten mijn broeken ook niet lekker, maar dat voelde wel iets anders als nu. Nu is het volgens mij een combinatie van groeien en ook nog wel een beetje het opgeblazen gevoel. Heb toevallig net een korte broek bij de h&m gevonden. Zag dat het volgende week warm wordt en mn eigen korte broeken zitten al helemaal voor geen meter meer😂

Spannend! Is het jullie 1e kindje? Wij hebben wel erg getwijfeld of we het wilde weten. Van de ene kant heel leuk als het een verrassing is, maar ik vind het wel heel leuk om zelf kleertjes te kunnen kopen ipv alles neutraal en daarna afwachten wat andere je gaan geven. Dus toch maar besloten om het wel te weten. Wij krijgen het 20 augustus te horen. We willen iets langer wachten dan meteen met 14 weken. Dat houden we nog wel vol😋

Heb je ook de nipt test laten doen? Bij ons was hij goed. Dat was ook wel even een geruststelling!😊

Klaasjee
    Bijdrager
    In reactie op: Januari 2020 Baby #10223766 Quote

@molly heb een beetje het zelfde als jou. Weinig kwaaltjes. Wel veel moe zeker in de loop van de middag. Ook het slapen gaat de afgelopen dagen ook niet zo geweldig. Veel wakker. Lig dan ook heel veel na te denken dus dat werkt ook niet echt mee. Misschien beginnen we alvast te wennen aan de korte nachten?? Hahaha

Gelukkig ben ik niet de enige die aan de broeken begint. Twijfelde al of het niet te vroeg zou zijn en dat ik maar gewoon mn eigen broeken aan moet houden.. heeft iemand toevallig ook betaalbare korte broeken gevonden? 

Willen jullie weten wat het wordt??