Gebruiker10093484

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • We vinden wel raar alleen goede reviews te lezen. Hieronder ons ervaring. We gaven eerst nutrilon standaard 1, maar mijn kleine had veel last van ‘overgeven’. We lette vooral ook op de kleur van de ontlasting, uitslag op huid en hoe ze dronk. Nutrilon = geen gele ontlasting en mijn gevoel zegt gewoom van dat is niet goed is. Toen overgestapt naar nutrilon speciaal voor spugen, het spugen ging weg, maar poepen ging lastig. Dan overgestapt naar Hero comforr = iets geel ontlasting, maar vanaf nummer 2 donker ontlasting, dus ook niet goed. Daarna Etos merk geprobeerd, ontlasting ging iets beter, maar ze kreeg puistjes. Nu (7mndn) overgestapt naar ah bio. Nog geen ervaring mee. Tot nu toe dus niet echt een kunstvoeding gevonden die dichter bij borstvoeding komt. Alhoewel we weten borstvoeding was beste= gele ontlasting en waterig. Wordt vervolgd. .

We vinden wel raar alleen goede reviews te lezen. Hieronder ons ervaring. We gaven eerst nutrilon standaard 1, maar mijn kleine had veel last van ‘overgeven’. We lette vooral ook op de kleur van de ontlasting, uitslag op huid en hoe ze dronk. Nutrilon = geen gele ontlasting en mijn gevoel zegt gewoom van dat is niet goed is. Toen overgestapt naar nutrilon speciaal voor spugen, het spugen ging weg, maar poepen ging lastig. Dan overgestapt naar Hero comforr = iets geel ontlasting, maar vanaf nummer 2 donker ontlasting, dus ook niet goed. Daarna Etos merk geprobeerd, ontlasting ging iets beter, maar ze kreeg puistjes. Nu (7mndn) overgestapt naar ah bio. Nog geen ervaring mee. Tot nu toe dus niet echt een kunstvoeding gevonden die dichter bij borstvoeding komt. Alhoewel we weten borstvoeding was beste= gele ontlasting en waterig. Wordt vervolgd. .