Femfem

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Femfem
    Bijdrager
    In reactie op: Baby vasthouden door kraamvisite #10204935 Quote

Wij hebben dat gedaan. De eerste 10-12 dagen hebben alleen wij hem vast gehouden, omdat wij ons daar goed bij voelde en nog even in onze bubbel wilde zijn. Daarna begonnen met ouders en broers en zussen. Daarna pas uitbreiden

Femfem
    Bijdrager
    In reactie op: Geboorte melden bij werkgever #10203609 Quote

Wij sturen onze baas een appje met het nieuws en foto zodat die naar de collega’s gemaild kan worden.. Is iedereen op de hoogte

Femfem
    Bijdrager
    In reactie op: Geboorte melden bij werkgever #10203607 Quote

Wij sturen onze baas een appje met het nieuws en foto zodat die naar de collega’s gemaild kan worden.. Is iedereen op de hoogte

Femfem
    Bijdrager
    In reactie op: Dochter kokhalzen/stikken in slaap? #10198137 Quote

Is het geen maagzuur? Ik ben zelf een keer wakker geworden, kolkhalzend, gevoel te stikken en dat kwam door maagzuur. Mn matras iets hoger zetten heeft toen geholpen

Femfem
    Bijdrager
    In reactie op: Jongensnaam bij David #10197837 Quote

Bram!

Femfem
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwsgierig naar stelling #10192673 Quote

Weet je, al is het 2 minuten lopen. Je kumt altijd een ongeluk krijgen of vrand uitbreken. Zorg in igg dat iemand weet dat je baby thuis is. 

Maar nee, ik zou het zelf niet doen

Femfem
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschapsdiabetes #10192133 Quote

Jup! Ik hield me goed aan het dieet en heb het gered zonder insuline. Onze zoon is met 36 weken geboren (zwangerschapsvergiftiging) en woon 3195 gram. Prematuur maar een mega mooi gewicht en gezond!! Als hij tot 40 weken had moeten zitten was hij wel erg groot geworden 😉

Ga op zoek naar wat jij kunt eten, dat wisselt per persoon. Ik hield aan voor hoofdmaaltijd  max 50 gram koolhydraten en voor tussendoortjes mac 20 gram koolhydraten. Daarop deed ik het goed. Maar ik reageerde op fruit bv heel heftig. Vaak je waardes prikken, dan heb je het snel door!

Succes

Femfem
    Bijdrager
    In reactie op: Traktatie idee 1 jaar #10187729 Quote

Een rugzak cadeau? Misschien heb ik echt wat gemist maar, cadeaus als traktatie?