Sunshinexxx

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Sunshinexxx
    Bijdrager
    In reactie op: Baby slaapt alleen in maxicosi #10207585 Quote

Echt heel lastig…. kan de fysio niet eerder? En anders evt naar een kinderarts? 

Sunshinexxx
    Bijdrager
    In reactie op: Baby slaapt alleen in maxicosi #10207568 Quote

Op de buik raad ik je echt niet aan. Het verbaast me elke keer weer hoe mensen dit toch kunnen adviseren terwijl we weten dat dit de kans op wiegendood vergroot. Wellicht ben ik extra voorzichtig na het verlies van ons kindje – wat overigens niets met wiegendood te maken heeft. 

Geef je bv? Probeer anders zijn voeding in te dikken. Hij kan weleens een verborgen reflux hebben waar hij last van heeft. Dan schrikken ze ook om de haverklap wakker. Verder inbakeren inderdaad. 

Sunshinexxx
    Bijdrager
    In reactie op: Mama's omgeving Doetinchem #10206164 Quote

Hi! Lijkt me leuk! Ik ben zelf 36 en heb 2 kinderen. Ons eerste kindje is helaas doodgeboren vorig jaar. En onze jongste is nu 15 weken. 

Sunshinexxx
    Bijdrager
    In reactie op: Vergeten te ademen #10206118 Quote

Bij verborgen reflux spugen ze dus niet maar komt de voeding terug in het mondje en slikken ze het zelf weer door. Maar de slokdarm raakt dus wel enorm geïrriteerd. 

Ik zou dit voorleggen bij een arts. Ook ik schrok vooral van dat naar adem happen. Gelukkig hebben we nu goede begeleiding van de kinderarts. Laat je me weten hoe het afloopt? 

Sunshinexxx
    Bijdrager
    In reactie op: Vergeten te ademen #10205709 Quote

Trouwens onze dochter is nu bijna 15 weken. 

Sunshinexxx
    Bijdrager
    In reactie op: Vergeten te ademen #10205707 Quote

Onze dochter deed hetzelfde. Maar dit kwam doordat ze zich verslikte. En ook in bedje als er voeding terug kwam. Ze bleek een verborgen reflux te hebben. Maar dan hapte ze tijdens het drinken aan de borst ook piepend naar lucht. ik hield haar dan meteen rechtop.

Drinkt je dochter altijd gulzig of alleen in het begin? Je kan een sterk toeschietreflex hebben…. 

Sunshinexxx
    Bijdrager
    In reactie op: Johannesbroodpitmeel bijwerkingen #10198492 Quote

Het kan zorgen voor een lastigere stoelgang en zo te horen is dat bij jullie het geval. Ik zou ermee stoppen en de kinderarts vragen voor medicatie. Onze dochter heeft verborgen reflux en sinds zij medicijnen heeft gaat alles erg goed. Ze geven het niet zomaar en laten je inderdaad dit soort dingen eerst proberen. Ik zou er meteen mee stoppen als ik jou was. 

Sunshinexxx
    Bijdrager
    In reactie op: Mentaal op #10195371 Quote

Ik herken je gevoel. Ik ben in februari 2018 bevallen van ons zoontje na een zwangerschap van 28 weken. Hij is overleden in mijn buik en er is geen oorzaak gevonden. Mijn cyclus kwam helemaal niet op gang, vloeide elke twee weken na de 6 weken kraamvloed. Ik was het vertrouwen kwijt en zo bang dat ik niet meer zwanger zou worden. Van ons zoontje was ik ook pas na 11 rondes zwanger. In mei had ik ineens toch een normale cyclus en toen ben ik ook meteen zwanger geworden. En afgelopen februari ben ik bevallen van een gezonde dochter. Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt. En dat je heel snel weer zwanger mag zijn. Al zal het geen zorgeloze zwangerschap worden, er zijn ook echt momenten dat je er van geniet