Renée

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Renée
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 11 wkn #10230304 Quote

Hier precies hetzelfde! Ik geef alleen live borstvoeding maar ik heb het gevoel dat hij minder drinkt, maar ook meer/langer slaapt! Maar zolang hij nog genoeg plasluiers heeft maak ik me nog geen zorgen.

Hij laat zich ook niet makkelijk troosten op het moment, eerder hield ik hem stevig tegen me aan en shh geluidjes en dan aanleggen. Maar nu wil hij alleen maar om zich heen kunnen kijken (vooral je jaloezieën zijn heel interessant🤣)

ach ik denk maar zo t is een fase😜

Renée
    Bijdrager
    In reactie op: Slaapritme baby 10 weken #10229845 Quote

Mijn tip is volg je baby en je kunt af en toe wat sturen maar hou slaapsignalen in de gaten en volg zoveel mogelijk hetzelfde ritueel. Ken je droomvoeding? Mijn zoontje is ook 11 weken. Hij clusterd graag tussen 20:00-22:00 en valt dan in diepe slaap. Dan blijft hij meestal lekker bij ons (in nestje in de box, of op de bank) als ik naar bed ga geef ik m een droomvoeding en dan slaapt hij sinds kort tot 5:00 ongeveer😊 als ik hem dan voed slaapt hij ongeveer tot 7:00-8:00 (geef wel borstvoeding dus kan hem meteen aanleggen)

het gekke is dat we meer een ritme kregen sinds dat ik hem volg als dat ik hem mijn ritme opleg

Renée
    Bijdrager
    In reactie op: Moedermelk geven d.m.v. kolven #10229844 Quote

Ik denk dat je gewoon je eigen gevoel

moet volgen, Je hebt het al zo super gedaan. Gelukkige mama is gelukkige baby 😊 je zou voor een andere kolf kunnen kijken ( je kan via lactatiekundige wel verschillende uitproberen welke wel prettig aanvoelt) als je toch graag door wil gaan met borstvoeding. Maar als je over wil op kunst is dat toch ook niet erg? Je hebt haar het allerbeste begin al gegeven!

heel veel succes met je beslissing

Renée
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 3,5 maand zweet veel #10229078 Quote

Hier hetzelfde hoor! Mijn zoontje is 11 weken en zweet ook zo snel, ook als het niet zo warm is bij enige activiteit (wipstoel oid) nek en rug nat, even op schoot hetzelfde. Alleen in zijn bedje niet (aerosleep matras) maar als ik hem bij ons in bed leg ook giga. Ik temperatuur hem ook nog regelmatig maar dat is altijd tussen 27,2-37,5 heb denk ik een warmbloedig kind🤣

Renée
    Bijdrager
    In reactie op: Ritme baby van 3 maanden #10228686 Quote

Hier niet echt een ritme het enige wat zo’n beetje hetzelfde verloopt is de avond/nacht. Na het avondeten mag hij graag een uur of twee clusteren, Tussen 20:00-21;00 valt hij meestal in slaap in het babynestje in de box, en voordat ik naar bed ga geef ik een droomvoeding en leg ik hem in zijn ledikantje. Dan slaapt hij meestal tot 3:00-4:00 dan voeden en de ene keer kan ik hem wel weet terugleggen maar meestal niet. Dan leg ik hem bij ons in bed en slapen we samen nog paar uurtjes. Dan de dag verloopt elke keer anders soms veel slapen soms alleen maar paar hazenslaapjes.

Renée
    Bijdrager
    In reactie op: Welke babyuitzet heb je ECHT nodig? #10228681 Quote

En inderdaad niet te veel

kleertjes ( iedereen zegt het wel maar je koopt het toch want te schattig🤣)

Renée
    Bijdrager
    In reactie op: Welke babyuitzet heb je ECHT nodig? #10228680 Quote

Inderdaad de hydrofiele doeken 120×120 ideaal! Ik gebruik zo overal voor . Als dekentje, na het badderen, om op te verschonen als ik ergens anders ben, als ik ergens moet voeden (borstvoeding) om de boel te bedekken! Noem maar op! Bij de Kruidvat heb je nog wel eens leuke aanbiedingen, laatst nog voor 2,50 met nog een leuk printje ook! 

Renée
    Bijdrager
    In reactie op: Hoelang baby van bijna 4 weken snachts doorslapen? #10227131 Quote

Als je het nou toch niet prettig vind ivm het warme weer Google eens op droomvoeden zo doe ik het ‘s nachts als ik twijfel (mijn zoontje is nu 9 weken)