Bloompjee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Bloompjee
    Bijdrager
    In reactie op: Baby in eigen bedje leren slapen #10256516 Quote

Ohja snachts gaat trouwens wel goed en lukt het hem wel om zelf in slaap te vallen als ik hem neerleg na de fles.

Bloompjee
    Bijdrager
    In reactie op: Slapen kinderopvang #10254112 Quote

Gelukkig ben ik niet de enige. Mijn baby wil overdag alleen op de borst of draagzak slapen. Hij gaat over 2 weken naar de opvang waar ik nu al tegenop zie. Ik probeer hem ook wakker weg te leggen maar dan raakt hij in paniek en gaat hij krijsen wat alleen stopt als ik hem op schoot neem. Wanneer ik hem half slapend of slapend weg leg daar trapt hij niet in. Baby in een droom ritme heeft alleen geholpen met de nacht hem in slaap te krijgen maar overdag is echt geen doen. Hij komt niet uit een boekje! Ik volg hem gewoon hierin en als hij een rustige dag heft probeer ik het wel af en toe. Als ik er te consequent mee bezig ben dan is het resultaat een oververmoeide baby..

Bloompjee
    Bijdrager
    In reactie op: Hongerige baby #10251972 Quote

puckabella voeden op verzoek zou ik kunnen doen. Met borstvoeding doe ik dat sowieso al maar dat is minder zwaar op de maag. Hij huilt sowieso heel veel en ik vind het soms ook moeilijk te herkennen of het echt honger is dus durf ik hem dan weer niet te vaak kunstvoeding te geven (Hij is overigens gewoon gezond). Moet ik dan gewoon een keer 200ml maken en kijken hoeveel hij op drinkt? Ik denk namelijk dat hij dat met gemak drinkt.. en hoeveel gaf je dan als hij na 2uur weer komt ? Verborgen reflux heeft hij niet want als ik hem na de voeding plat leg in de box gaat hij lief spelen zonder huilen.

Bloompjee
    Bijdrager
    In reactie op: Hongerige baby #10251960 Quote

Bedankt dat jullie allemaal zo met mij mee denken. Om terug te komen op jullie vragen:

b-fly het zou ook krampjes kunnen zijn jam maar wanneer hij heeft gedronken is t over. Hij krijgt al ruim 4 weken nutrilon standaard (daarvoor volledig borst) en hij huilt sinds 2 weken direct na de fles als t op is, als ik bij geef drinkt hij t met gemak op . Geen idee of het dan met de voeding te maken heeft.

Leo-tje hij heeft sowieso mama honger. Maar dan wel tot het extreme aan toe. En na de borst is het minder. Vandaar dat hij nog zuigbehoefte heeft daarna en krijgt hij een speen. Maar hij drinkt ook snel ik hou hem rechtop en tussendoor de luier zodat er wat meer tijd tussen zit. Soms tussendoor ook een speentje alleen die wil hij vaak niet tussendoor.

pareltjuuhh het consultatiebureau gaf eergisteren aan dat ik 150 mag proberen. Hiervoor gaf ik 120ml. Wel lijkt het erop dat het huilen en honger sinds 2 dagen erger is. (Misschien toch een sprongetje, of zal het komen door teveel voeding?) Waarom het eigenlijk teveel is is omdat hij om de 3uur komt. En snachts ook! Hier zijn voedings schema:

8.30 borst 

12.00 fles 150ml

15.00 fles 150ml

18.00. borst 

20.00 borst 

00.30 borst 

3.30/4.30 borst 

6.30/7.30 borst

Dit is ongeveer zijn schema.ik ga de borst verder afbouwen met 4 flessen kunstvoeding en als dit goed gaat ook op ten duur de nacht 

Datzijn dus gemiddeld 8 voedingen pe dag.

De voeding van vanmiddag van 15.00 begon hij al om 14.15 met huilen en de voeding van 18.00 begon hij al om 17.00 met huilen. 

Iemand een idee hoe ik langer tussen de voedingen kan doen en dat hij snachts eindelijk een keer gaat door slapen?!

Maken jullie je baby ook echt wakker overdag en savonds voor voeding met kunstvoeding?! Voor mij is t allemaal nog wennen omdat borstvoeding op verzoek is.

Bloompjee
    Bijdrager
    In reactie op: 2x per dag borstvoeding? #10248569 Quote

Ik ben aan het afbouwen en vervang nu 2 voedingen voor kunst voeding. Ik wil de avonden en de nacht nog borstvoeding geven. Ik zie wel of dit lukt of niet ! Mijn zoontje is nu 7 weken oud

Bloompjee
    Bijdrager
    In reactie op: Wipstoeltje #10245947 Quote

Ik heb er een van nuna leaf, deze blijft 4 min door schommelen als je er een zetje aan geeft 

Bloompjee
    Bijdrager
    In reactie op: Mijn baby wil alleen maar opgetild worden #10241950 Quote

Begrijp heel goed dat je niet meer weet wat je moet doen! Weet dat je niet alleen bent. Ik ben afgelopen week huilend op het consultatiebureau gezeten omdat ik en mijn baby zwaar oververmoeid zijn. Snachts ieder uur wakker en overdag alleen in de armen of draagzak willen slapen. Erg zwaar en uitputtend! Zelfs zo erg dat ik uit vermoeidheid ben gaan hallucineren laatst. Ik kijk het per dag aan en zeg regelmatig bezoek af. Er moet nog zoveel kraamvisite komen terwijl hij al 5 weken oud is. Verschrikkelijk!! Maar ik doe het met al mijn liefde! 

Bloompjee
    Bijdrager
    In reactie op: Mijn baby wil alleen maar opgetild worden #10241949 Quote

Begrijp heel goed dat je niet meer weet wat je moet doen! Weet dat je niet alleen bent. Ik ben afgelopen week huilend op het consultatiebureau gezeten omdat ik en mijn baby zwaar oververmoeid zijn. Snachts ieder uur wakker en overdag alleen in de armen of draagzak willen slapen. Erg zwaar en uitputtend! Zelfs zo erg dat ik uit vermoeidheid ben gaan hallucineren laatst. Ik kijk het per dag aan en zeg regelmatig bezoek af. Er moet nog zoveel kraamvisite komen terwijl hij al 5 weken oud is. Verschrikkelijk!! Maar ik doe het met al mijn liefde!