Gebruiker10079116

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: HELP! Na de zoveelste gebroken nacht… #10275515 Quote

Hoi hoi,

haha nog zo een man! Hier ook hoor, nee ik trek het niet hoor, nee ze pikt het bij mij niet, jij moet haar gaan troosten… okeeeeeee mama doet het wel. 
    mn dochtertje is nu 11 maanden en wordt ook echt vaak wakker in de nacht. Het begon toen ze 8 maanden was en doet het nu nog steeds, ook echt van alles geprobeerd, maar ik was ten einde raad. Heeft ze ook wel echt steeds pech want het ene virus na het andere virus heeft ze steeds te pakken en dat werkt ook erg tegen met de nachten. Ze wilt ook echt nog een fles in de nacht, ook geprobeerd niet te geven, echt volgehouden, maar zij heeft gewonnen haha. Ik heb me er maar bij neergelegd en hopelijk komt een keer dat moment dat we heerlijk kunnen slapen.. 

succes en sterkte! Je bent niet alleen en we houden vol :)! 

In reactie op: Brood of ochtendfles #10268097 Quote

Hoi hoi, 

mn dochtertje is nu ook 10 maanden en ik geef een fles van 120 met 1 broodje+beleg. Ik merk aan haar dat ze der flessen een beetje ‘zat’ wordt. Tussen de middag krijgt ze ook 120 en in de avond voor het slapen gaan 150. Ze wilt echt niet meer. 

In reactie op: Dubbele oorontsteking #10266113 Quote

Nee geen antibiotica gekregen, omdat het geen bacterie is maar een virus. 

bedankt voor de tip! Ik gebruik inderdaad neusspray en zoutoplossing in zo een capsule en een neuspeer om het snot weg te zuigen. 

In reactie op: 10 maanden en keihard gillen #10265027 Quote

Haha ja herkenbaar! Mn dochtertje nu ook 10 maanden en dan gaan we boodschappen doen wat ze heel erg leuk vind als ze in het winkelwagentje zit en dat zit ze een partij te schreeuwen en mensen zitten dan echt te kijken.. ik moet echt hard om haar lachen want ze doet het echt van plezier en samen lopen we dan met lol door de supermarkt heen. Met spelen doet ze het ook vaak, ook brabbelt/klets ze veel, ze is eigenlijk nooit stil, heeft ze vast van der moeder haha

In reactie op: Nachtvoeding afbouwen/afleren #10261328 Quote

Bedankt voor jullie reacties!

ze eet en drinkt genoeg. 
    ontbijt een fles van 150+5 (180 drinkt ze echt niet meer op, de fles wordt letterlijk uit mn handen geslagen haha) 

fruit ong 100 gram

1 boterham met boter en beleg plus een fles van 180+6 

een maisvinger of cracotte of rijstewafel met thee/water of diksap

groente+aardappel+vlees/vis met drinken en beetje yoghurt 

voor naar bed gaan fles van 180+6 

dus aan eten en drinken niks te kort. Ik zie wel steeds nieuwe tanden aankomen, of ze ligt te dromen of ze is ziek, dus er broeit ook wel wat, maar toch wilt ze die fles hebben en als ze die niet krijgt is echt grote drama. 

In reactie op: Nachtvoeding afbouwen/afleren #10261096 Quote

Dankje voor het meedenken, heb ik inderdaad al meerdere keren geprobeerd maar helaas geen verschil. Ze komt nog steeds 2 keer in de nacht. 

O ja, ze slaapt al bij ons op de kamer in haar ledikantje naast mn kant. Het ledikant staat helemaal tegen mn bed aangeschoven, dus we liggen hoofd aan hoofd alleen de tralies zitten ertussen, maar toch blijft ze wel onrustig. Onrustig is dan erg huilen/paniek, opgepakt willen worden, in mn armen in slaap vallen daarna lastig terug te leggen omdat ze dan wakker wordt. En dit gebeurd echt vaak in de nacht. 

In reactie op: Baby 5 mnden huilen avondslaap #10215725 Quote

Bedankt voor je bericht 🙂 

haha dan ga ik dat spelletje maar even toepassen 🙂 

overdag doet ze dit niet, dan leg ik haar neer en slaapt ze met een paar tellen, maar in de avond is het drama. 

In ons bed sliep ze met een minuut, heb er na een half uurtje over getild in haar eigen ledikant, geen probleem en ze sliep tot 300u, flesje en toen weer geslapen tot 700u, het is echt alleen het in slaap komen.