Pucka

Aangemaakte reacties

• Auteur

wij hebben bij de 20 weken echo geen goed nieuws gehad en de zwangerschap moest met 23 weken worden afgebroken na de uitslagen van wat onderzoeken.

hierna nog lang lopen zeuren met buikpijn en grote stolsels verloren. Pas na 11 weken na de bevalling ben ik van binnen schoongemaakt. Hierna 2x ongesteld geweest en daarna toch weer zwanger geworden.

nu ben ik bijna 38 weken zwanger. Er is niets mooier dan weer zwanger te raken. Wel een erg angstige en onzekere zwangerschap. Elke echo en afspraak ben ik gigantisch zenuwachtig en als er ook maar iets afwijkt ben ik gelijk in paniek. Zo had ik bijv gisteren een controle en had ik een te hoge bloeddruk en eiwitten in de urine. Meteen door naar t ziekenhuis… gelijk paniek terwijl het een veel voorkomend iets is. En er is dus ook niks aan de hand.

zou je het advies willen geven om proberen de volledige vertrouwen in je lijf te krijgen. Zo veel vrouwen krijgen na zulke ervaringen toch gezonde kindjes. En het is een feit dat je zwanger kunt raken. Dus dat is al een fijn teken. 

Heel erg veel succes!

Pucka
    Bijdrager
    In reactie op: Voorweeen of echte weeen #10284403 Quote

Dankjulliewel allemaal.

ik heb ook echt 0 geduld haha. En dan zit ik pas tegen week 37 aan.. word een lange rit voor mezelf. 

Gisteren had ik t idee omdat t zo lang aanhield en toch rond de 10 minuten zat dat t al zover was. Maar de hele nacht heb ik bijna niks gevoeld. Dus word nog meer geduld hebben 🙂 

bedankt! Xx

Pucka
    Bijdrager
    In reactie op: Zwaar ademen en buiten adem #10283820 Quote

Hier heb ik ook al weken last van gehad en ik heb daarbij ook astma. Ben nu 36 weken en Mn mannetje is ingedaald. Hierna is de benauwdheid een stuk minder geworden. Het is normaal dat je benauwder kan worden omdat je baarmoeder een stuk groter word en er meer druk op je longen komt. Las ook dat je longinhoud in de zwangerschap zelfs met 25% kan afnemen. als je je echt zorgen maakt kan je natuurlijk altijd even navraag doen bij je verloskundige of huisarts. Maar het zou dus ook gewoon bij de zwangerschap kunnen horen

Pucka
    Bijdrager
    In reactie op: Zou het? #10283817 Quote

Ik tests een en al met de testen van de action.

toen die van de action positief was. Was het helemaal niet goed te zien op die van de Kruidvat. De een zweert bij de Kruidvat de ander bij de action haha.

ik heb beide keren dat ik zwanger was ook daarna een clearblue test met wekenindicatie gedaan. Op de een of andere manier geloofde ik t niet zonder die test te hebben gedaan haha. 

Heel erg veel succes! Hopelijk is het zover!

Pucka
    Bijdrager
    In reactie op: Vroege echo? #10283812 Quote

Ik zou eerlijk gezegd wachten tot de echo van 8 weken. Ik snap dat jullie het nieuws snel willen delen. Vooral na de emotionele reis van iui en het lang niet zwanger kunnen worden.

maar hoe vervelend is het als je met 6 weken een echo gaat doen en alleen maar in onzekerheid word gebracht aangezien er vrij weinig te zien is.. 

heel Erg veel succes!

Pucka
    Bijdrager
    In reactie op: Streep is streep toch? #10283696 Quote

Voor nu gefeliciteerd!!

Pucka
    Bijdrager
    In reactie op: Dit is toch een positieve test? #10283693 Quote

JAA ZWANGER! 

Gefeliciteerd!!

Pucka
    Bijdrager
    In reactie op: Streepje na afleestijd #10283678 Quote

Hallo,

ik zie echt wel een 2e streepje!

dus wil je eigenlijk feliciteren. Echter.. wat staat er op de test binnen hoeveel tijd je moet kijken? Want ik wil je niet valse hoop geven. Als je namelijk na de tijd kijkt. Zou t ook deels een ingedroogd streepje kunnen zijn.. 

voor de zekerheid aankomende dagen extra testen. Hopelijk kunnen we je feliciteren 🙂 ik duim voor je