FelineA

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10140965 Quote

Zwanger yes, wat een ongelooflijk gevoel moet dat zijn! 😀 Ik hoop dat ik ze heel binnenkort ook begin te voelen.

Vandaag hebben we de uitslag van de NIPT gekregen. Alles helemaal goed met de kleintjes. Het zijn twee meisjes! 😍

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger tweeling juli ‘19 uitgerekend #10139765 Quote

Oei een hele tijd niet meer geantwoord. 🙂

De reacties van mensen vind ik soms erg vreemd. Zelf schrok ik ook wel even toen het er twee bleken te zijn, maar vanaf ik hun hartjes gehoord had was ik dolverliefd! Andere mensen reageren soms alsof ik vertel dat ik ernstig ziek ben. “Twee??? Ai, sterkte hoor!” Of “Zie je dat wel zitten? Toch heel zwaar!” Zelfs mensen die we niet goed kennen reageren op deze manier. Mijn man en ik hebben beiden dezelfde ervaring met al deze reacties en hebben er ons al in opgeboeid.

Wij zien het in elk geval helemaal zitten! Laat ons dan maar blij zijn dat wij de mensen worden met de tweeling, en niet zij. 😉

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10138929 Quote

Zwanger yes, wat leuk dat je de baby al voelt!

De termijnecho was top! Beide kleintjes doen het goed en zijn heel erg actief. Ze dansten alle kanten uit tijdens de echo. 😍

Donderdag kennen we de resultaten van de NIPT. Toch wel een beetje spannend. 

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger tweeling juli ‘19 uitgerekend #10137600 Quote

Hier ook zwanger van twee kleintjes. Ben uitgerekend voor 10 juni. Heb erg veel last gehad van kwaaltjes (overgeven, misselijkheid, heel erge acne,…), maar na 11 weken is dat plots allemaal een pak beter geworden. Gisteren echo gehad en alles was goed. Ben nu 12 weken 2 dagen ver en we zagen twee heel actieve kleintjes met sterke hartjes. 🙂

De bezorgdheid die je beschrijft snap ik wel. Het is ook wel dubbel zo spannend. Op 10w5d werd ons bevestigd dat er nog steeds twee hartjes klopten. Dat heeft me toen erg gerustgesteld.

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10136814 Quote

Equinimod, dat is schrikken! Maar waarschijnlijk heb je inderdaad gewoon wat teveel gedaan. Hopelijk blijft het nu uit! 

Hier vanavond 12 weken-echo en NIPT! Spannend alweer! 

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen met Clomid #10136712 Quote

Intussen even een update: ik was wel degelijk meteen zwanger! Inmiddels 12 weken zwanger van TWEE kleine mensjes 😀

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10135843 Quote

Steefje, heb ook ontzettend last gehad van mn borsten. Schurend gevoel aan m’n tepels en steken ik borst zelf. Sinds een paar dagen is het (samen met de misselijkheid) plots verdwenen. Zal me er maar geen zorgen over maken?

Voor zwangerschapskledij kun je ook eens kijken bij Asos en Zalando. Die hebben erg veel. 

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10135320 Quote

ZonnetjeInHuis ik snap wat je bedoelt over je buikje! Ik twijfel bv. soms echt of ik nu erg opgeblazen ben of dat m’n buik begint te groeien, maar het verschil wordt elke dag wel wat meer merkbaar! 🙂