FelineA

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10134327 Quote

Hallo iedereen! Wat leuk om al jullie berichtjes te lezen 🙂 Ik ben een tijdje weg gebleven, maar alles gaat nog steeds goed met de tweeling. Op 10 weken kreeg ik nog een echo en hoorden we 2 vrolijk kloppende hartjes. Wat een geruststelling!

Zelf ben ik de voorbije weken ontzettend misselijk en moe geweest, maar sinds dit weekend (ik ben nu 11w ver) lijkt het me wat beter te gaan. Ik walg nog steeds van heel wat soorten eten, maar ik kan wel een normale portie (soms met wat tegenzin) binnenkrijgen.

Het enige waar ik me wat zorgen over maak is dat ik gewicht verlies. Ik begon voor mn zwangerschap op 57kg en zit nu aan 55. Hopelijk begint dat snel weer aan te tikken.

Volgende week afspraak voor de NIPT. Spannend! 

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10125077 Quote

Bedankt allemaal!

Voorlopig denkt de gyn dat het een tweeeiige is, maar ze durft het nog niet met zekerheid te zeggen. Over 3 weken ga ik alweer terug, misschien is er dan meer nieuws. 🙂 

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10124993 Quote

Omg!!!

Net 7w echo gehad en ik zag het eigenlijk al gelijk op het schermpje. HET ZIJN ER TWEE!

We wisten dat we er met Clomid meer kans op hadden, maar zijn toch even flink geschrokken 😅 Het is onze eerste zwangerschap. We zijn wel gewoon heel blij hoor. Het wordt even anders plannen, maar dat komt helemaal goed. 

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10124921 Quote

Feyre wat vreselijk. 

Kruip dicht bij elkaar de volgende dagen. 

❤️

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10124441 Quote

Sabien : Ik heb er ook net een heeeeel beroerde week op zitten. De hele dag door misselijk, nu en dan overgeven, K.O. op de bank,… Sinds gisteren is dat opeens beter. Ik moet nog steeds regelmatig eten en neem gembertabletten (die lijken wel te werken) tegen de misselijkheid, maar ik kan weer functioneren! 

Heel stom dat ik dan wel gelijk bezorgd ben of alles wel goed gaat. 🙂 Ben vandaag 7w2d. Morgen hebben we een echo. 

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10122140 Quote

Lisanneee, niet echt andere symptomen, alleen erger! Die vlagen van misselijkheid zijn nu een constante misselijkheid en kan amper op mijn benen staan van vermoeidheid.

Vanmorgen stond ik klaar om naar het werk te vertrekken. Had daarvoor al een keer of drie moeten overgeven en ’s nachts ook al. Ik had graag thuis gebleven, maar voelde me zo aanstellerig (ik kan dat toch niet tot 12w doen?) …  Toen hij hoorde hoe mijn dag er vandaag zou uitzien (ik geef les op verschillende plekken en zou in totaal 20km moeten fietsen tussen de verschillende vestigingen en thuis ), heeft m’n man me zowat verplicht om ziek te bellen. Ben ik nu wel blij om…

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10121989 Quote

Lisanneee bij mij begon het eigenlijk precies op 6 weken. Daarvoor al wel moe en soms misselijk, maar vanaf die dag ging het helemaal bergaf 🙂 

FelineA
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2019 #10121922 Quote

Basilicum, bij mij is het nu ook echt begonnen! Ik had niet verwacht dat ik zoooo ziek zou zijn. Kan amper op mn benen staan en vraag me af of ik morgen wel voor de klas kan gaan staan. Misselijk, doodop,… Alsof ik griep heb, maar dan zonder koorts. 🙂

Ik hoop oprecht dat er beterschap aan komt!