negentienachtentachtig

Aangemaakte reacties

• Auteur

In reactie op: Healthypharm test positief #10214301 Quote

Ik was voorheen ook van verschillende proberen… maar denk.toch dat je het bij een merk met houden.

Zn 1,5 maand geleden een miskraam gehad… Maar ben nog steeds niet ongesteld geworden. Alle testen zijn ook negatief. Heel vervelend!

NOD 20 juni- Kriebelbeestje – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7

NOD 23 juni – ElsieJoy – 28 jaar – 1e kindje – ronde 9

NOD 27 juni – Bo-Belle – 31 jaar – 1r kindje – ronde 18 ongeveer

NOD 28 juni – Mandareintje – 31 jaar – 1e kindje – ronde 12

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 9

NOD 11 juli – Taaraa – 29 jaar – 1e kindje – ronde 11

NOD 3 juli – Deetje A – 30 jaar – 1e kindje – ronde 11

NOD ?? Miskraam gehad – Negentienachtentachtig – 31 jaar – 1ste kind – ronde 13

In reactie op: Pff dag 85 van cyclus #10212672 Quote

@DanielleBrit, kreeg ik van de gyna om mijn menstruatie op te wekken. In de hoop dat het werd “gereset”.

In reactie op: Pff dag 85 van cyclus #10212252 Quote

Nou ik heb een jaar geleden mijn spiraal (na 8 jaar) laten verwijderen. Ben in totaal misschien maar 6 keer ongesteld geworden. Wel 2x een positieve test maar ook 2x een miskraam. Dus kan ook even duren!

Ik heb tot ik op mijn max zat een cyclus van 65 dagen een provera kuurtje gehad. Het wekt je menstruatie op. 

In reactie op: Zoete aardappel #10212015 Quote

@Bo-Belle er zijn veel recepten waar zoete aardappel in verwerkt is. Hier mijn soep recept én echt je proeft het amper;

Gele en rode paprika, 3 sjalotjes, blikje mais, lente/bos ui, 1 zoete aardappel, 3 teentjes knoflook en veel peterselie, scheutje kokosmelk, 2 eetlepels kurkuma en flinke scheut kerrie poeder.

Ui, knoflook, lente ui aan fruiten in een soeppan. Paprika, mais, zoete aardappel, peterselie, er daarna in en mee laten bakken. Vervolgens 1,5 liter water erbij 2 blokjes bouillon. En laten koken. Daarna pureren en als laatste de kruiden en kokosmelk. 

In reactie op: Zoete aardappel #10211989 Quote

Oh btw ik kreeg ook kort erna weer een miskraam hoor. Maar ik ga het nu wel proberen meer ijzer te eten. Dus op naar Gamma haha!