Gebruiker10158917

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Baby’s geboren februari 2019 #10264686 Quote

Hier is onze kleine dame ook flink aan het ontdekken. Gillen, kruipen/tijgeren, zichzelf optrekken aan alle meubels. En nu ook nog eens verkouden dus gepaard met veel snot 😂. ze houdt heel erg van eten en drinken, alles wat ik eet moet zij ook proeven, dus dat doen we dan maar haha. Haar schema is als volgt: 8.00 fles 180  soms tussendoor een slaapje maar dat verschilt echt per dag 11.00 fruit en water slaapje van ong 1 uur (als het meezit) 14.00 boterham en fles van 120  dan vaak weer een slaapje van ong 1u 16.00 snackje En water 17.00 warme maaltijd en soms wat yoghurt/vla en water 19.00 fles 180  Tussendoor krijgt ze soms wat extra water of een maissnack. Ga morgen maiswafels halen van de Lidl, ze was bij een vriendin van me vd week en daar kreeg ze zo’n ding en ze was helemaal in de gloria. 1 dec is ze alweer 10 maanden, het gaat zo hard!

In reactie op: Pampers of kruidvat #10245220 Quote

Ik gebruik zowel de luiers (droog en vertrouwd) als de doekjes van Kruidvat. Met Pampers was ze iedere ochtend nat als ze de hele nacht doorsliep. Dus toen overgestapt op Kruidvat luiers en sindsdien is ze altijd droog als we haar uit bed halen ‘s ochtends. 

Ik koop meestal alles in de aanbieding, laatst ook 4 megapakken voor 40 euro, dat scheelt dan echt een hoop 🙂