SdB

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • SdB
    Bijdrager
    In reactie op: Geslacht na de 20w echo toch fout? 🤷🏻‍♀️ #10315030 Quote

Wat een onzin. Juist op die echo kun je ervoor kiezen om het geslacht te weten te komen.

SdB
    Bijdrager
    In reactie op: Kan ik zwanger zijn #10290798 Quote

Serieus? Ongi? Vreselijk woord.. je hebt over je menstruatie dus. Als jij op de laatste dag van je menstruatie alleen gemeenschap heb gehad en daarna niet meer, kan het natuurlijk niet dat je zwanger bent. Weet je wanneer je ongeveer je eisprong hebt gehad? Als je rond die periode gemeenschap hebt gehad, KAN het zijn dat je zwanger bent. Maar aangezien je zegt dat je ook de pil hebt geslikt, lijkt de kans vrij klein. Als je al een paar dagen over tijd bent kan je het beste een test doen. Niemand kan vanaf hier bepalen of je zwanger bent of niet. 

SdB
    Bijdrager
    In reactie op: 2e menstruatie na bevalling heel heftig #10290595 Quote

Zo ging het bij mij ook. Eerste keer viel echt mee. 2e keer was vrij heftig en ben toen ook een paar keer doorgelekt.. echt vreselijk! Wel blij dat mijn menstruatie zo snel al weer op gang kwam

SdB
    Bijdrager
    In reactie op: 7 weken en geen pijnlijke borsten meer? #10290269 Quote

Hoort er allemaal bij! No worries

SdB
    Bijdrager
    In reactie op: Ben ik nou gek aan het worden? #10289935 Quote

Denk je dat zwanger bent? Dan kan je er alleen achterkomen door een test te doen.

SdB
    Bijdrager
    In reactie op: mee kijken #10289888 Quote

Ik zou over een paar dagen nog een keer testen. Ik zie zelf niet echt een duidelijke plus.

SdB
    Bijdrager
    In reactie op: Dilemma: carnaval en drinken #10289806 Quote

Ik snap heel goed je zorgen en vind dat je dit best mag uitspreken bij je vriend.

Grappig dat mensen hier zeggen om je geen zorgen te maken met 35 weken. Dat dacht ik vorig jaar ook toen ik 32 weken zwanger was. Ik bleek ‘s avonds in het ziekenhuis spontane weeën te hebben. Nu wil ik je niet bang maken, maar het kan natuurlijk zo maar gebeuren dat je kindje eerder komt. Geen 1 zwangerschap is voldragen, zoals de meeste mensen hier denken! 

Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik dat dus echt niet chill vinden! Maar dat is puur door wat wij vorig jaar meegemaakt hebben..

SdB
    Bijdrager
    In reactie op: Kindje verloren met 39 weken #10289663 Quote

Lieve gebruiker,

Wat ontzettend heftig dat je dit mee moest maken. De wereld is vreselijk oneerlijk.. 

Ik weet als geen ander wat je doormaakt. Ik ben vorig jaar mijn zoontje verloren. Hij was 8 dagen oud en is geboren na een zwangerschap van 32 weken.

Ik wil je onwijs veel sterkte en kracht toe wensen in deze moeilijke tijd. Blijf praten met je partner, dat is ontzettend belangrijk.