Marijeee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Marijeee
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10269419 Quote

BABY NIEUWS

wij zijn op 27 november ouders geworden van Jack 💙

Zware heftige bevalling maar zodra je hem.in je armen hebt ben je al een groot deel vergeten 

Marijeee
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10268594 Quote

Hier ook vanaf week 37 een extra matje onder het hoeslaken. Je weet maar nooit.. hier geen klossen onder het bed. We hebben al een boxspring die vrij hoog is en met mijn rug heb ik heen zin om er straks in en uit te moeten springen. Ik gok er gewoon op dat de kraamhulp ook niet gaat zeuren haha..

Hier nu 40+2.. ben er wel klaar mee. Morgen naar de vk en wil ook dat ze me dan gaat strippen. Want begint allemaal veel te oncomfortabel te worden. Als hij nou eens gewoon uit zichzelf komt vandaag…

Marijeee
    Bijdrager
    In reactie op: Aller aller laatste loodjes, wie ook? #10268210 Quote

Hier 40+1 En ook heel erg klaar mee. Woensdag naar de vk en wil inderdaad ook gestript worden..

Marijeee
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10268012 Quote

Oh van harte gefeliciteerd met de geboorte van Resa! 

Zo zie je maar weer he, zo’n bevalling gaat nooit zoals gepland. Maar volgens mij heel goed dat je alles over je heen heb laten komen want uiteindelijk helpt paniek dan ook niet. 

Hier vandaag DE uitgerekende datum. Had gehoopt dat hij er al zou zijn maar helaas nog steeds afwachten. Her rommelt wel wat hier en daar maar dat doet het al meer dan een week. 

Marijeee
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10267667 Quote

Hier ook klaar mee. Snap jullie helemaal met de rugklachten en slecht slapen! Ik ben zondag uitgerekend.. was woensdag bij de vk en toen ook aangegeven voor het eerst dat ik het echt even niet meer zag zitten maar eigenlijk kwam daar weinig respons op. Alleen misschien nog naar een bekken fysio voor je rug. Net of dat nu nog zin heeft?! 

Hebben jullie op het nieuws ook gezien over het onderzoek in Zweden over inleiden? Dacht nou ga dus echt niet meer zo lang wachten!! 

Marijeee
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10265742 Quote

Spannende nacht hier gehad. 2 uur lang met flinke pijnlijke krampen beneden gezeten maar heeft helaas niet doorgezet. Ik dacht wel even holy shit gaat het dan nu beginnen… 😱

Marijeee
    Bijdrager
    In reactie op: De laatste 50 dagen .. Aftellen! #10265343 Quote

Hahaha @anneRR jaa hoe past dat door dat gaatje heen 🤣🤣 de ene keer denk ik nou kom maar op, hoeveel vrouwen hebben dit nou al gedaan, jij kan dit ook. Maar soms denk ik holy shit ik denk niet dat dat mogelijk is hoor haha.. ondanks dat ik nu wel denk kom maar hoor ben er klaar voor (38+4)

Ohh filet american!!! En biefstuk. En heel raar maar ook zo’n zin in rode wijn terwijl ik dat niet per se voor mijn zwangerschap lekker vond hahah

Marijeee
    Bijdrager
    In reactie op: 13+6 voelt niet zo? #10265157 Quote

Bij mijn verloskundige hebben ze 2 keer per week hartjesspreekuur. Kun je gewoon binnen lopen om even her hartje te luisteren waardoor veel moeders weer gerust zijn. 

Als je vk dat niet heeft zou ik gewoon vragen of dat even mag, haalt veel stress bij je weg en kun jij weer genieten!