Rosan

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Rosan
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer het geslacht kunnen zien (ivm overgewicht) #10253550 Quote

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb a.s. maandag weer een echo, maar dan bij mijn eigen verloskundige. Hoop dat ze het al kan zien!

Rosan
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe lang duurde het bij jullie? #10253234 Quote

Bij ons heeft het (gelukkig maar) 3 maanden geduurd. Van te voren was ik erg bang dat het lang zou duren of helemaal niet zou lukken. Waarom weet ik niet, maar was heel erg onzeker. Ik was constant in mijn hoofd bezig met zwanger worden en gebruikte vanaf de eerste maand ovulatietesten. Dus dat je het moeilijk los kan laten begrijp ik helemaal!! Ik ben dus vrij snel zwanger geworden ondanks dat ik er constant mee bezig was. Ik vind het een nare opmerking dat mensen zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn. Als je niets liever wilt dan zwanger worden is het toch logisch dat het je bezig houdt! En het wil dus niet zeggen dat als je er veel mee bezig bent, het niet lukt. 

Ik wens je veel succes, het gaat vast helemaal goed komen 🍀😘

Rosan
    Bijdrager
    In reactie op: Geen Systomen 2 dagen voor NOD #10253230 Quote

Ik had ook geen symptomen voor mijn NOD. Toch besloten om te testen en jahoor, 3 dagen voor mijn NOD al hartstikke positief! Inmiddels 14 weken zwanger. Het kan idd zijn dat je pas positief test na je NOD ivm de hoeveelheid HCG in je bloed. Succes!!

Rosan
    Bijdrager
    In reactie op: April Baby (&tips om het voor je te houden) #10231241 Quote

Gefeliciteerd allemaal!

Ook ik heb vrijwel geen klachten! Alleen zere tepels en een klein beetje last van mijn onderrug! Wat spannend allemaal he!! Ik kijk enorm uit naar onze eerste echo de 26e. Fijne zwangerschap iedereen!!

Rosan
    Bijdrager
    In reactie op: April Baby (&tips om het voor je te houden) #10229704 Quote

Gefeliciteerd :D! 

Ik ben er eergisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. We zijn dolgelukkig!! Vandaag voor de zekerheid de clearblue digital gedaan, en jahoor: zwanger 1-2! Volgens mijn berekening ben ik nu bijna 4 weken zwanger, en zal ik rond 12 april uitgerekend zijn! 26 augustus krijg ik de eerste echo, dan ben ik bijna 7 weken zwanger. 

Wij hebben besloten om het volgend weekend al tegen onze ouders te zeggen, ookal hebben we nog geen zekerheid van een echo. Ik kan het gewoon niet zo lang voor me houden….

Rosan
    Bijdrager
    In reactie op: Kinderwens maar carrière #10224351 Quote

Hoi! Ook voor mij herkenbaar. Ik ben bijna 25, en HBO opgeleid. Momenteel een baan van 24 uur op een HBO functie. Ik wil heel graag een master gaan doen, maar zijn op dit moment ook bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Wij zijn 5 jr. samen, hebben een prachtig koophuis en gaan in september trouwen! Vriend is overigens 31. Mijn werkgever geeft aan dat ze voor mij een 2 jarige masteropleiding willen betalen. Maar toch heb ik deze kans op dit moment afgeslagen, i.v.m. onze kinderwens. Ik ben bang dat ik het niet kan combineren. Aan de ene kant baal ik enorm dat ik mezelf deze kans op carriere maken ontneem.. Maar aan de andere kant wil ik nog veeeeeel liever moeder worden!! Keuzes, keuzes, keuzes….

Liefs Rosan

Rosan
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger proberen te worden zomer 2019 #10171802 Quote

Hoi! Mijn vriend en ik willen vanaf Juni gaan proberen zwanger te worden van ons eerste kindje! Eigenlijk willen we nu al beginnen, maar omdat we eind maart 2,5 week gaan rondreizen door Sri Lanka moeten we bij terugkomst nog 2 maanden wachten i.v.m. het zika virus. Kan bijna niet meer wachten haha!!

Rosan
    Bijdrager
    In reactie op: Klussen voor 2 kindje rond aug/sept #10157744 Quote

Ik heb ook gemaild om toegevoegd te worden 😀