Pluisje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Pluisje
    Bijdrager
    In reactie op: September 💙❤ #10294782 Quote

27 september uitgerekend van mijn 1e kindje 😊😊

Pluisje
    Bijdrager
    In reactie op: Beweging op echo? #10292321 Quote

Ik heb gister ook mijn 1e echo gehad met 7+1 weken. Ook een prachtig kloppend hartje. 

Als het hartje mooi klopt hoef je je hier geen zorgen om te maken denk ik. Misschien lag die op dat moment net te slapen?? 

Sommige mensen zien met die echo nog helemaal geen embryo. Dan is die “verstopt” . Terwijl het kind wel harstikke gezond is. 

Pluisje
    Bijdrager
    In reactie op: Ramzi theorie ❤ #10292013 Quote

Ja uitwendige echo is gespiegeld inderdaad 😊

Pluisje
    Bijdrager
    In reactie op: Innesteling? #10288877 Quote

Je menstuatie is tijdens de pil heel anders. Dat kun je niet met elkaar vergelijken. Het kan wezen dat je aan het ‘ontpillen’ bent.

Ook kan je door de pil een andere menstuatie cyclus en menstuatie krijgen . Je hele hormonenspiegel is nu in de war. 

Maar wat de dokter zegt, het kan ook een innestelingsbloeding zijn. 

Ik zou over een paar dagen nog een keer testen en dan weet je het zeker. 

Succes ! 😊

Pluisje
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger na menstruatie of toch een miskraam #10287560 Quote

Hallo,

Ik had 14 tot 18 december een menstruatie 

Toen 30 tot 2 januari weer een menstruatie.

16 januari positief getest. Ik heb het er met mijn verloskundige over gehad en die zei dat de test niet zo snel positief zou kunnen zijn dus dat de laatste bloeding best wel eens een heftige ovulatie bloeding geweest had kunnen zijn. Over 2 weken heb ik mijn 8 weken echo.

Verder geen bloedingen meer gehad en ik voel me ook hartstikke zwanger. 

Het zou zomaar kunnen dat het bij jou ook om een ovulatie bloeding gaat. Of misschien een vroege innestelingsbloeding? 

Pluisje
    Bijdrager
    In reactie op: App groep uitgerekend september 2020 #10285863 Quote

Ik ben ook in september uitgerekend en heb een mailtje gestuurd . 

Pluisje
    Bijdrager
    In reactie op: Buikkrampen #10284721 Quote

Ik heb gister ook mijn eerste positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad en ook al 2 weken lang veel krampen. Voelt heel vervelend en ook ik maak me onbewust zorgen terwijl het gewoon heel normaal is 😊

Pluisje
    Bijdrager
    In reactie op: Bewust tienermoeder worden? #10284424 Quote

Hey,

Ik heb precies hetzelfde 😊

Mijn vriend is nu 29 en ik ben 20. Groot leeftijdsverschil zou je zeggen maar hij gedraagt zich jonger en ik ouder 😂

Wij wonen nu 2 jaar samen en nu 8 maanden bezig met zwanger worden. Hij heeft al een zoontje dus de kinderwens kwam al snel. 

Als Je er mentaal klaar voor bent en je vriend ook zou ik er gewoon voor gaan. Jong moeder zijn heeft ook zijn voordelen.