TTessy

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe snel zwanger na verwijderen mirena spiraal #10093962 Quote

Ik heb op 28/12 mijn spiraal verwijderd en was op 10/2 voor het eerst zwanger. Er zat dus 1 cyclus tussen. Ik had de spiraal 4 jaar en daarvoor heb ik ruim 10 jaar de pil gebruikt

Helaas is dit geeindigd in een miskraam maar nu ben ik weer 7 weken zwanger, 3 maanden na de miskraam.

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Geniste miskraam #10093878 Quote

Ik heb afgelopen maart een missed abortion gehad bij 9 weken, het embryootje was gestopt met groeien bij 7 weken. Ik ben nu weer 7 weken zwanger, dus in juni weer zwanger geraakt.

Wacht eerst de volgende controle nog even af.

Je kunt overigens zeker nog positief testen ook nog weken na een miskraam, het hormoon HcG is niet zomaar verdwenen uit je lijf, dat kan soms een aantal weken duren. Na mijn miskraam had ik na 4 weken pas weer negatieve testen. 

Sterkte!

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10091609 Quote

@ Linda, ik heb ook een berichtje gestuurd!

Hier hebben we wel weer wat mensen ingelicht, mensen die dicht bij ons staan en ons de vorige keer ook gesteund hebben. Nog een hoop mensen niet. Ik werk in het onderwijs en heb nu vakantie, precies na mijn vakantie zou ik 12 weken zijn dus dat is een mooi moment om het wereldkundig te maken.

Eerst die eerste echo maar eens afwachten. Hoe dichterbij die komt, hoe meer ik me weer zorgen ga maken. De ene keer voel ik me super zwanger en de andere keer denk ik dat alles tussen mijn oren zit. Stom he? 

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10090175 Quote

Hier rustig, wel enorme boobs, djeezus zeg niet normaal, af en toe gevoelige tepels maar valt wel mee. Ik heb op de dag zo af een toe zo’n  misselijkheidsvlaag. Niet echt blijvend misselijk maar meer weeig gevoel ofzo. Moeilijk te omschrijven. 

Vermoeidheid lijkt ook weer wat minder te zijn. Wel een enorme opgezette buik. Normaal poepen is verleden tijd hahaha…

Toch voel ik me helemaal niet echt super zwanger. Tis ook nog pril (houd ik mezelf dan maar voor…).

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: hoe groot worden je borsten? #10089727 Quote

Ik heb normaal al 80E en ik merk nu bij mijn 6e week zwanger dat er al flink wat gegroeid is…bij mijn eerste zwangerschap die stopte bij 9 weken had ik wel gevoelige tepels maar groeiden ze niet zo hard..maar nu…

Ik draag ook altijd Marlies Dekkers (zag hierboven ook iemand die dat draagt) met mijn grote maat moet ik iets fatsoenlijks aan en je wil ook dat ze er een beetje leuk uitzien. Ze gaan trouwens ook eeuwig mee, ik draag sommige BH’s van Marlies echt al jaaaaren. 

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10089726 Quote

Ik heb nu een afspraak staan voor 12 juli, dan ben ik net 7 weken. Maar ik wil niet te lang wachten, ik wil snel weten of het ok is of niet..

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10089327 Quote

@Bo bij mij wilde ze wel vroeger een echo doen maar zij de verloskundige dat heel veel eerder dan 6wk wel een beetje de ondergrens was anders kon er nog wel eens geen hartje goed te zien zijn. Dus je zou het kunnen vragen, ik zou het wel fijn vinden voor zo’n reis. 

Ondanks dat alles “rustiger” aanvoelt maak ik me dan toch ook vaak zorgen. Wat als het wéér mis gaat. 

Ik heb het wel al mensen verteld, hadden we ook bij de eerste keer gedaan en zoveel steun gehad van iedereen. Vanmiddag betrapte een collega me op de toilet terwijl ik daar stond te kokhalzen en die wist gelijk hoe laat het was Haha 

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10089147 Quote

@Ninaa ik had mijn echo op 14 maart jongstleden toen ze erachter kwamen dat het hartje niet klopte en het vruchtje meette toen 7wk+5 terwijl ik al 8+6 was. Dus het heeft bij mij 3 maanden geduurd, dus best snel!

Ik probeer niet meer elke dag hier te zitten want ik maak mezelf helemaal gek, ik heb 12 juli een eerste afspraak. Ik vind het doodeng!

Bij jou ook niet je eerste zwangerschap?

@Kirsten ik voel me moe en heb af en toe van die kokhals aanvallen, voor de rest voel ik niet zoveel eigenlijk.