TTessy

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Juni 2018 #10087422 Quote

@Krokusjes, spannend…irritant he dat het allemaal op zich laat wachten. 

Ik probeer me een beetje in te houden met forum bezoeken maar het liefste lul ik er de hele dag over.

Ben nog steeds wel ongelovig, wilde vanochtend weer een test doen. Just to be sure. Ik denk dat ik daar vrijdag toch aan ga toegeven. Om te kijken of de lijn donkerder wordt…

Na gisteren nu vandaag (nog) geen spotting of bloed gezien. Ook niet vanochtend. Gisteren nog 2 x een piepmini klein beetje roze gezien. Ik had gisteren onwijs last van mijn buik/onderin mijn vagina, nu een beetje grieperig zoals ik me al de hele maand voel.

Succes voor de mensen die nog gaan testen!!

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Juni 2018 #10087221 Quote

@Sunshine: ik weet dat het technisch natuurlijk zo snel kan, maar ik was er zo overdreven mee bezig, wilde het eigenlijk even gaan loslaten. Wat vreselijk dat ook jij door zo’n vreselijk ervaring heen moest en wat heerlijk dat je nu dan weer zwanger bent. Voor jou vast ook en heel spannend en doodeng. Ik duim ook voor jou dat alles nu goed gaat!

@Joena ik had bij mijn eerste zwangerschap pas bij 18DPO een heeeeeele vage streep, toen was ik al ruim 4 dagen overtijd en ik wist zeker dat ik zwanger was. 

Dat dubbele jaloerse gevoel, dan voel ik mezelf zo slecht. Aan de ene kant gun ik iedereen een gezond kindje. Juist omdat zoveel mensen meemaken dat het niet vanzelfsprekend is. Maar je gunt het jezelf toch het meeste. Als ik dan weer een aankondiging zie op FB of Insta denk ik…gvd…

Ik was van te voren vooral druk met het wel zwanger kunnen raken, had de angst dat dat heel lang zou duren. Nooit gedacht aan de mogelijkheid een miskraam te gaan krijgen, terwijl je ook weet dat die kans heel groot is (zeker in het begin). Onze miskraam bij 9wk hakte er dan ook flink in de eerste keer.

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Juni 2018 #10087145 Quote

Ik heb woensdag 19/06 mijn NOD, maar had vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen. Direct daarna moest ik nog een keer naar de toilet en zat er wat helder bloed bij m’n ontlasting. Ik snap er niks meer van..dat was vanmorgen half 8, sindsdien geen bloed meer gezien en niet echt krampen ofzo. Wel steken heel laag in mijn vagina die uitstralen naar mijn liezen…dat begrijp ik niet zo… mijn normale menstruatie (precies 28 dagen, heel stabiel) begint altijd met de eerste dag lichte spotting en de tweede dag bloed. Nu ineens dit…

Ik ben redelijk gestressed want ik heb in Maart een MK gehad, zou het echt alweer zo snel raak zijn? En wat is dat bloedverlies dan?! Verloskundige zegt; kan van alles zijn. Afwachten. Gosh…wat een stress weer…

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Onzekerheid #10074170 Quote

Fijn! Hier zet het bloeden volgens mij door, dus ik vrees dat die ene positieve test toch net te vroeg was. 

Ik weet niet of een app-groepje wat voor mij is, maar lief dat je het vraagt!

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Onzekerheid #10073583 Quote

Jij een test gedaan vandaag? Hier nog steeds een beetje bloedverlies. Niet helder en ook niet zoveel. Maar wel iets meer dan gisteren denk ik. Ik herken echt geen enkel signaal meer van m’n lijf. Ik wil wachten tot vrijdag en dan weer een test doen. Omdat je je NOD niet weet kan je wel blijven testen zo! 

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Onzekerheid #10073042 Quote

De verwarring wordt groter.

Ik heb vanochtend getest. Er verschijnt een zeer vage streep, maar er staat een vaag streepje. Daarna had ik op het toilet wat bloedverlies bij het vegen. Er zit denk ik niets anders op dan te wachten tot over een paar dagen en kijken of het bloedverlies doorzet of een duidelijkere streep verschijnt…

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Bio oil ervaringen #10062531 Quote

Ik heb een litteken in mijn gezicht van een operatie en de plastisch chirurg zei destijds tegen mij dat het meer gaat om het smeren/masseren dan wát je erop smeert. Er is vrijwel geen wetenschappelijk bewijs dat littekencremes helpen, maar gewoon een fijne goede lotion om te smeren zal wel iets kunnen doen denk ik. 

TTessy
    Bijdrager
    In reactie op: Oktober 2018 #10062529 Quote

Yep! Volgens de eerste berekening ben ik rond 20/10 uitgerekend maar ik denk dat ik ernaast zit. Aanstaande woensdag de eerste echo en ik vind het doodeng, bijna alleen maar vriendinnen bij wie zwanger zijn niet lukt of niet lekker gaat, ik maak me nu al veel te druk. Sinds een paar dagen ook minder kwaaltjes, wel zere borsten en opgeblazen darmen. Maar thats it! Het kan toch niet zo simpel zijn?