Gebruiker10071349

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Vader en zoon shirts #10325071 Quote

Ik heb vorig jaar een shirtje voor mijn man gekocht met #dad en onze dochter #baby. Erg leuk en goede kwaliteit!  Ze kwamen bij  R rebels vandaan

In reactie op: Zwemmen met dreumes #10324637 Quote

Vanaf een jaar draagt onze dochter al zwembandjes. Wel ronde zwembandjes met schuim erin. Ze zit hierdoor wat hoger in het water, waardoor ze makkelijker haar hoofd boven water houdt. Mochten de bandjes ooit lek gaan, dan blijft ze nog drijven door het schuim in de bandjes. 

In reactie op: Waar geboortekaartje bestellen? #10324566 Quote

Wij hebben ze besteld bij kaartje van ons. Eentje gekozen en deze bewerkt naar onze smaak. Vooral het meedenken vond ik het fijn bij het bedrijf! Ik kreeg zelfs nog een telefoontje of iets wel goed stond. En tsja, de kaartjes zijn niet zo duur. Het is vooral de postzegel die het duur maakt.

In reactie op: Zonnebril langwerpig smal hoofd #10321083 Quote

Nee, heb ze uit een kinderwinkel in Hilversum. Maar ze zijn volgens mij ook prima te bestellen!

In reactie op: Zonnebril langwerpig smal hoofd #10320594 Quote

Ik ben fan van de zonnebrillen van izipizi! Ik vind ze mooi aansluiten en qua prijs meevallen (25 euro).

In reactie op: Niet loskomende placenta #10319009 Quote

Nog geen ervaring met een tweede, dus ik lees mee. 

Maar hier ook na de bevalling met spoed naar de ok voor mijn placenta. 1,5 liter bloed verloren en uiteindelijk ook een bloedtransfusie gehad. Ook mij is verteld dat ik in het ziekenhuis moey bevallen bij een tweede. Ze gaven aan dat de kans klein is dat de placenta weer vastzit, maar dat ze hey risico niet willen nemen bij een thuis bevalling. 

In reactie op: Hooikoorts #10318869 Quote

Toen ik zwanger was heb ik tape op mijn rug laten plakken tegen de hooikoorst. Wat was dat ideaal! 2 of 3x een week en de rest van het seizoen was ik er vanaf. Vind het zo ideaal dat ik dit nu elk jaar doe. Heel fijn om geen medicatie nodig te hebben. 

In reactie op: Tweedehands kinderwagen #10317129 Quote

Als je er een goed gevoel bij hebt, moet je het doen. De meeste wagens worden niet lang gebruikt. Zelf wilde ik de wagen nieuw en de rest maakte mij niet uit. Meer het idee dat jet frisser is.