Krekeltje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Krekeltje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10181669 Quote

Hier helaas ook door naar volgende ronde! 

Krekeltje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10176780 Quote

Hopefully: Ik zag je berichtje net op mijn telefoon maar via mijn telefoon kan ik niet reageren op dit topic. Ik heb een stomme samsung die het niet altijd goed doet. Ik ben toch even achter de computer gaan zitten om te reageren want ik snap dat je bent geschrokken!

Niet stressen hoor! Wij habben precies hetzelfde. Domme assistente die zei “ow nee…ow neee dit is niet hoe het hoort” en vervolgens geen verdere uitleg. Ik heb toen boos teruggebeld dat ik die zelfde ochtend nog terug werd gebeld door de huisarts. Hij kon alles goed uitleggen hoeveel % in A zit en hoeveel is C en D. Wanneer je rodn de 50% in C en D hebt zitten in het iets minder goed zaad maar niet schokkend. Ook vroeg ik of hij de uitslag kon mailen dan kon ik het nog even allemaal googlen enz. Wij moesten 5 weken wachten en opnieuw testen. Die 5 weken waren de lange 5 wijken ooit haha. We hadden wel de tips van de huisarts opgevolgd: zorg dat de ballen altijd koud zijn dus geen bad, sauna, veel fietsen en knellende boxers. Ook niet roken drinken. Nou na 5 weken weer getest en toen was het een echt een stuk beter. Het is gewoon een moment opnamen.

Krekeltje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10175572 Quote

Daiss: Gefeliciteerd! Eerste zwangerschap in dit topic 🙂 jeeeeeej. Dit is geeft ons weer wat hoop! Ik heb gelijk gisteren een kruikje gezet haha! moest er ook wel om lachen

Tulpje: Fijn een positieve test! aan de slag haha! Aan de klus! ow sorry ik vind dat echt zo een stom woord. Gewoon veel seks hebben!  Ik had deze maand niet echt een knal ovu test…hmm…vorige 2 rondes had ik had wel. Ach naja wachtbankje!

Welkom Loethe en mandareintje! We lopen echt bijna precies gelijk he mandareintje! Hoe toevallig is dat!

Deetja A: Jij ook welkom. Hier kan je lekker van je af schrijven/kletsen en annoniem. Ik ben zelf ook niet van die app groeps en facebook pagina’s. Dat gaat mij net iets te ver.

Hopefully: Fijn dat ze het zaad van je vriend ook gaan testen. Hebben wij ook gedaan. Geloof binnen 2 dagen al de huisarts gebeld voor de uitslag. Ik heb zelf ook een inwendige echo gehad om te kijken of alles goed was daar. Ook na 7 rondes. 

Ik zit zelf op 6 dpo. Ik heb vamdaag wel wat bin links benenden. Maar ik heb dit weekend voor veel buikspieren gedaan in de sportschool. Het zou ook gewoon spierpijn kunnen zijn haha! 

Krekeltje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Maart 2019 #10174841 Quote

@Loethe: Je kan ook meekletsen bij het topic ” Voor wie na een half jaar nog niet zwanger is”. Inderdaad genoeg meiden waar het langer duurt maar ook een hoop dus eerder dan 6 maanden. Blijft natuur 🙂 

Krekeltje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10174826 Quote

NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8

NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9

NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7

NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 

NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10

NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6 

NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   

NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 

NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.

NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig. 

Zijn er nog dames die op het lisjtje willen staan?

Krekeltje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10174825 Quote

Daiss: en Zwanger? wauuw na 16 rondes.Heb je deze keer iets anders gedaan?

Tulpje: En lopen je ovu testen al iets op?

Kim: Goed dat je een afspraak hebt in het ziekenhuis. Laat je ons weten hoe het ging?

Vogeltjee: Nee nog nooit gehad. Maar alles kan he! alle lichamen zijn zo anders.

Brabanse: Ik vind een maand wachtlijst nog meevallen. Waneer heb je de afspraak?

Hier nog een tip: Ik ben echt super enthousiast over de app fertility friend. Ik gebruik hem nu 3/4 maanden ofzo? Ik kan echt heel duidelijk mij eisprong vinden. Je kan ook cyclussen bekijken van andere vrouwen. Mijn ei sprong is nu ook bevestigd door de app + ovu test van action. Fijn om deze in combi te gebruiken. Dit kan je ook allemaal invullen in de app. Hij geeft nu aan dat ik 26 feb mijn ei had op cd 18 en mijn cyclus past hij dan automatisch aan. Hij verwacht nu dat die 31 dagen is (Ik heb tussen de 25-31 dagen gehad) Dus mijn NOD zou dan op dag 32 zijn 12 maart. Ik pas zo het lijstje even aan

Krekeltje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10174416 Quote

Elsiejoy: Ja snap ik. Gelukkig zitten veel meiden hier in hetzelfe schuitje.

Ik heb wel zin even te kletsen hier!

Doen jullie andere dingen nu jullie zwanger willen worden? Ik slik foliumzuur en na mijn ei slik ik tarwekiemolie en dat heeft wel geholpen om mijn LF langer te maken. Deze ronde heb ik ook speciaal glijmiddel gebruikt die goed zou zijn voor de ph waarde. Ach….valt de proberen.
    Deze ronde doe ik voor de rest niks anders. Drink gewoon nog een 2 wijntjes in het weekend en doordeweeks op gezellige avond ook een enkele keer wel een biertje of wijntje. Verder blijf ik gewoon 3/4 keer sporten en kracht training doen en ik drink 2/3 koffie. Vorige ronde had ik dat allemaal niet gedaan…0 alcohol, vroeg naar bed en minder sporten en 1 koffie. Ik vond het toen extra balen dat het niet was gelukt en een feestje had overgeslapen. Ik probeer mijn leven gewoon net zo de leven als daarvoor. Ik vind dat wel erg moeilijk om na mijn ei niet extra voorzichtig te doen met alles. 

Ik heb ook een mega slechte huid sinds ik ben gestopt met de pil. Echt een soort acne en dan vooral na mijn eisprong. Ik lijk wel 13 hhaha

Krekeltje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10173972 Quote

Taaraa: Ik denk dat ik cd18 toch mij ei heb gehad. Nu op dag CD20 en temp is laatste 2 dagen omhoog gegaan en dan nu maar weer afwachten to mijn NOD. Door late eisprong is mijn NOD denk ik ook wel later. 

SZI: Gewoon naar de huisarts gaan joh! Heb ik al naar 4/5 maanden gedaan haha. Waarom niet toch? Normaal ga ik echt nooit naar de dokter maar